Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Udbud af materialer til tandbehandling
(26.06.2018)
Dansk Nordenta A/S
Nydamsvej 8
8362 Hørning
Udbud af materialer til tandbehandling
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Århus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Camilla Thers Froberg
E-mail: ctf@aarhus.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84616094.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84616094.aspx
Del II: Genstand
Udbud af materialer til tandbehandling
Levering af materialer til tandbehandling, forebyggelse og tandplejeartikler til brug på Aarhus Universitet og i Aarhus Kommune.
Aarhus.
Levering af materialer til tandbehandling, forebyggelse og tandplejeartikler til brug på Aarhus Universitet og i Aarhus Kommune.
Ydelserne er ikke opdelt i delaftaler ud fra markedsmæssige og økonomisk hensyn, herunder omkostninger til udbud og kontraktadministration.
Op til 2 gange i op til 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk