Fakta om udbudet
Udbyder
Egedal Kommune
Light-udbud af aktiveringsforløb - JOB - 2018
Egedal Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
Kontaktperson: Marianne Andreasen
E-mail: marianne.andreasen@egekom.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/82729567.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Light-udbud af aktiveringsforløb - JOB - 2018
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbudsmaterialet mv. kan downloades fra Egedal Kommunes hjemmeside: http://www.egedalkommune.dk/erhverv/indkoeb-og-udbud/igangvaerende-udbud
Udbuddet gennemføres således ikke gennem Mercell.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløbudbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave enindledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Delaftale 1: Fleksjobformidling
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløb udbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 2: Motivationsforløb hvor der arbejdes med arbejdsidentitet
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløb udbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 3: Mentor efter LAB kap. 9b herunder gerne udskrivningsmentor
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløb udbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 4: 4 ugers jobforløb.
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløb udbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 5: Jobcoaching,
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløb udbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 6: Forløb for langtidsledige
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløb udbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Delaftale 7: Udvikling af sygemeldte/aktivitetsparate.
Udbuddet gennemføres som light-udbud i henhold til Udbudslovens afsnit III.
Udbyder har valgt at udbyde 7 aktiveringsforløb som 1 samlet udbud, hvor de forskellige aktiveringsforløb udbydes som delaftaler. For at mindske transaktionsomkostningerne mest muligt, har udbyder valgt at lave en indledende screening af leverandørerne, dvs. en prækvalifikationsrunde.
Forlængelse af rammeaftalen i 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Del V: Kontrakttildeling
København K
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Slangerup
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
København NV
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
København NV
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Lyngby
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Lyngby
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Hillerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Viby J
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
København NV
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Viby J
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Ballerup
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Hillerød
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk