23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 082-184845
Offentliggjort
27.04.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af akutbiler og aktulægebiler


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Sidsel Marcussen
Telefon: +45 30536993
E-mail: Sidsel.Marcussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af akutbiler og aktulægebiler

Sagsnr.: 1-31-72-95-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 100 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Akutlægebiler - Øst

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Randers, Aarhus, Horsens og på Djursland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsningen / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.

Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.

Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Akutlægebiler - Midt og Vest

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Herning, Holstebro, Viborg, Silkeborg og Lemvig.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsningen / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.

Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.

Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Akutbiler

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Tarm, Ringkøbing og Skive.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsningen / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.

Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.

Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 192-393769
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Akutlægebiler - øst

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Akutlægebiler - midt og vest

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
09/04/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Falck Danmark A/S
Polititorvet
København V
1780
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 48 000 000.00 DKK / Højeste bud: 48 000 000.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Betegnelse:

Akutbiler

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
09/04/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Falck Danmark A/S
Polititorvet
København V
1780
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 28 000 000.00 DKK / Højeste bud: 28 000 000.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Delkontrakt 1 er blevet annulleret som følge af Ordregivers beslutning om at hjemtage denne del af den udbudte opgave.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 72405708

Internetadresse:https://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/04/2018

Send til en kollega

0.095