Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af akutbiler og aktulægebiler
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Sidsel Marcussen
Telefon: +45 30536993
E-mail: Sidsel.Marcussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af akutbiler og aktulægebiler
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Akutlægebiler - Øst
Randers, Aarhus, Horsens og på Djursland.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.
Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.
Akutlægebiler - Midt og Vest
Herning, Holstebro, Viborg, Silkeborg og Lemvig.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.
Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.
Akutbiler
Tarm, Ringkøbing og Skive.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af drift af akutbiler og akutlægebiler.
Kontrakten kan forlænges, jf. udbudsbetingelserne pkt. 10.4.
Udbuddet omfatter option på ydelser angivet i Kontraktbilag 3.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder enkelte frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud. Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 6. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Der vil ikke blive afgivet kontrolbud, men ordregiver vil foretage kontrolberegninger.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Akutlægebiler - øst
Del V: Kontrakttildeling
Akutlægebiler - midt og vest
Polititorvet
København V
1780
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Akutbiler
Polititorvet
København V
1780
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Delkontrakt 1 er blevet annulleret som følge af Ordregivers beslutning om at hjemtage denne del af den udbudte opgave.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 72405708
Internetadresse:https://kfst.dk