Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
EU-udbud på ortoser
(17.08.2018)
Bandagist-Centret, Ortopædiske Bandagerier og Skommagerier A/S
Torsøvej 1 A
8240 Risskov
EU-udbud på ortoser
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Kell Nielsby Christensen
Telefon: +45 99741636
E-mail: kell.christensen@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85495078.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud på ortoser
Der udbydes en 4-årig rammeaftale om levering af ortoser med tilknyttede ydelser til borgere i Ringkøbing-Skjern Kommune.
Ringkøbing-Skjern Kommune.
Der udbydes en rammeaftale på levering af ortoser i henhold til bevilling efter Servicelovens § 112. Der skal i denne forbindelse gøres opmærksom på, at Servicelovens bestemmelser om frit leverandørvalg for særlige personlige hjælpemidler giver brugeren mulighed for at vælge en anden leverandør end den leverandør, kommunerne har aftale med. Borgeren vil dog ved valg af anden leverandør højst få refunderet købet med det beløb, kommunen skulle have betalt for det pågældende hjælpemiddel hos egen leverandør.
Ringkøbing-Skjern Kommune forpligter sig ikke til at aftage for et bestemt beløb, idet omfanget vil være afhængigt af det til enhver tid eksisterende antal borgere, som benytter kommunens ydelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk