Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=211119&B=EVENEX
Udbyder
Næstved Kommune
Opdateringer
Udbud af personlig pleje
Næstved Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189625
Teatergade 8
Næstved
4700
Danmark
Kontaktperson: Anja Nagel
Telefon: +45 55885492
E-mail: anchr@naestved.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Udbud af personlig pleje
Næstved Kommune udbyder rammekontrakt om levering af ydelser efter fritvalgsordningen, som omfatter personlig hjælp og pleje, hjælp til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet, sygepleje og fysio- og ergoterapi. Som udgangspunkt indgår langt størstedelen af ældreområdets ydelser til borgere i eget hjem i udbuddet for at understøtte sammenhængen og kvaliteten for den enkelte borger. Denne model fordrer endvidere færre ressourcer til koordination mellem den private leverandør og den kommunale. Følgende ydelser indgår således i udbuddet:
1) Personlig pleje og praktisk hjælp, Serviceloven § 83;
2) Træning, Servicelovens § 86;
3) Sygepleje, Sundhedsloven § 138, dog eksklusiv akut sygepleje, som defineret af Sundhedsstyrelsen;
4) Natdækning af personlig pleje og praktisk hjælp.
De 3 sidstnævnte (ydelserne i punkt 2, 3 og 4) udbydes som særskilte optioner i det samlede udbud. Se også kontraktbilag D – tilbudsliste.
Næstved Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at afgive tilbud på personlig hjælp og pleje, hjælp til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet, sygepleje og fysio-og ergoterapi. Næstved Kommune udbyder rammekontrakt om levering af ydelser efter fritvalgsordningen, som omfatter personlig hjælp og pleje, hjælp til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet, sygepleje og fysio- og ergoterapi. Som udgangspunkt indgår langt størstedelen af ældreområdets ydelser til borgere i eget hjem i udbuddet for at understøtte sammenhængen og kvaliteten for den enkelte borger. Denne model fordrer endvidere færre ressourcer til koordination mellem den private leverandør og den kommunale. Følgende ydelser indgår således i udbuddet:
1) Personlig pleje og praktisk hjælp, Serviceloven § 83;
2) Træning, Servicelovens § 86;
3) Sygepleje, Sundhedsloven § 138, dog eksklusiv akut sygepleje, som defineret af Sundhedsstyrelsen;
4) Natdækning af personlig pleje og praktisk hjælp.
De 3 sidstnævnte (ydelserne i punkt 2, 3 og 4) udbydes som særskilte optioner i det samlede udbud. Se også kontraktbilag D – tilbudsliste.
Mulighed for forlængelse i op til 24 måneder.
1) Personlig pleje og praktisk hjælp, Serviceloven § 83;
2) Træning, Servicelovens § 86;
3) Sygepleje, Sundhedsloven § 138, dog eksklusiv akut sygepleje, som defineret af Sundhedsstyrelsen;
4) Natdækning af personlig pleje og praktisk hjælp.
De 3 sidstnævnte (ydelserne i punkt 2, 3 og 4) udbydes som særskilte optioner i det samlede udbud. Der kan ikke bydes på dele af option 1, 2 og 3, der skal bydes på alle positioner incl. optionerne. Se også kontraktbilag D – tilbudsliste.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Levering af ydelser efter fritvalgsordningen, som omfatter personlig hjælp og pleje, hjælp til nødvendige praktiske opgaver i hjemmet. Herudover skal der leveres ydelser efter.
- servicelovens § 86 stk. 1 og 2 (vedligeholdende – og genoptræning),
- samt sygeplejeydelser efter Sundhedslovens § 138 (exl. Akut sygepleje som er defineret af Sundhedsstyrelsen).
Alle ydelser skal understøttes med fokus på tidlig opsporing af begyndende sygdom (TOBS).
Tilbudsgiver skal kunne levere alle ydelser.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142 (angives i ESPD, del IV B).
Tilbudsgiver skal oplyse følgende nøgletal: egenkapital, soliditetsgrad for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Positiv egenkapital for hvert af de seneste minimum 3 regnskabsår, eller positiv udvikling i egenkapitalen i de seneste minimum 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (angives i ESPD del IV C og D).
-Tilbudsgiver skal angive referenceliste med angivelse af de betydeligste sammenlignelige opgaver, som tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne. Der skal som minimum vedlægges en sammenlignelig reference. Referencelisten skal for hver reference indeholde:
- Navn på den offentlige myndighed,
- Kontakt for den offentlige myndighed, herunder telefonnummer,
- Kontraktperiode,
- Samlet omsætning for referencen,
- Beskrivelse af leverancen i form af ydelser og omfang,
- Antal borgere omfattet af omsætning fordelt på år, og som tilbudsgiver har leveret til,
- Underskrift for tilfredsstillende udført arbejde fra den offentlige myndighed,
- Dato,
- Kontraktstart og kontraktophør.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8000
Danmark
Telefon: +45 32291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0