Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense kommune
Vindere
Glidepude og -vendelagen
(29.03.2019)
master care A/S
Sofienlystvej 3
8340 Malling
Badetoiletstole med hjul, el-kip og el-højdeindstilling
(29.03.2019)
Rehab-Care
Avnvej 10
7400 Herning
Opdateringer
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-06-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-06-2018
Time: 12:00
IV.2.2
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-06-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-06-2018
Time: 12:00
Genudbud: Badetoiletstole og Glidepude/vendelagen
Odense kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Kanita Rikalo
E-mail: karik@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85796666.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85796666.aspx
Del II: Genstand
Genudbud: Badetoiletstole og Glidepude/vendelagen
Odense Kommune skal udbyde følgende genbrugshjælpemidler:
— Badetoiletstole,
— Glidepuder og vendelagner.
Badetoiletstole med hjul, el-kip og el-højdeindstilling
Odense.
Odense Kommune udbyder rammeaftale om køb og levering af badetoiletstole med el-højdeindstilling og el-kip funktion.
Den af ordregiver i pkt. II.2.6) oplyste anslåede samlede værdi for delaftalen er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.
Glidepude og -vendelagen
Delaftalen omfatter indkøb af Glidepuder og glidevendelagen.
Den af ordregiver i pkt. II.2.6) oplyste anslåede samlede værdi for delaftalen er udelukkende ordregivers bedste estimat på udbudstidspunktet, og kan således ændres i både op- og nedadgående retning under rammeaftalens løbetid.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver vil i dette udbud udover opfyldelse af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, også stille krav om opfyldelse af alle de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven. Der henvises i øvrigt til udbudsbetingelsernes afsnit 8.1.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 10 000 000 DKK.
Positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de sidste 3 år, eller de år, som tilbudsgiver har eksisteret, såfremt virksomheden ikke har eksisteret i 3 år eller mere.
Dispensation for nystartede virksomheder mht. fremvisning af nøgletal. I stedet for nøgletal skal virksomheden fremvise en udførlig forretningsplan inkl. finansiering mv.
Årsrapport hvoraf egenkapitalen for de seneste 3 år fremgår.
Dokumentation for gældende erhvervsansvarsforsikring.
Mindstekrav for deltagelse på delaftale 2 er 1 reference, der bydes ind på. Referencen skal vedrøre levering af glidepuder og/eller vendelagner til en offentlig myndighed. Referencen skal løbe over mindst 2 år, og have en gennemsnitlig omsætning på min 150 000 DKK/år.
Der henvises til det i udbudsmaterialet vedlagte kontraktudkast, som vil udgøre aftalegrundlaget for den endelige aftale mellem ordregiver og leverandøren for hver af de 2 delaftaler. Tilbudsgiverne skal således i forbindelse med tilbudsafgivelsen tilkendegive, at de accepterer samtlige vilkår i det vedlagte kontraktudkast. Hvis der afgives tilbud af et konsortium, skal konsortiedeltagerne hæfte solidarisk og direkte i forhold til ordregiver.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk