Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=211950&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Toiletsager øvrigt
(22.11.2018)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Mundplejepind
(22.11.2018)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Cremer
(22.11.2018)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Neglebørste prækirurgisk
(22.11.2018)
H. Dam Kærgaard
Gammel Kongevej 60
1850 Frederiksbjerg
Skumvaskeklude rulle
(22.11.2018)
Multiline A/S
Kirkebjergvej 17
4180 Sorø
Desinfektionsservietter enkeltindpakkede
(22.11.2018)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Hjemmesko/badefodtøj
(22.11.2018)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Tørvask
(22.11.2018)
ApodanNordic A/S
Lyngsø Alle 3
2970 Hørsholm
Mundhygiejne
(22.11.2018)
H. Dam Kærgaard A/S
Gammel Kongevej 60
1850 Frederiksbjerg
Skumvaskeklude og svampe
(22.11.2018)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Shampoohætte
(22.11.2018)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa
Badeovertræk
(22.11.2018)
H. Dam Kærgaard
Gammel Kongevej 60
1850 Frederiksbjerg
Sterile vaskeklude
(22.11.2018)
H. Dam Kærgaard A/S
Gammel Kongevej 60
1850 Frederiksbjerg
Desinfektionsservietter på dåse
(22.11.2018)
Plum A/S
Frederik Plums Vej 2
5610 Assens
Opdateringer
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Delaftale 1, 2 og 17 er annulleret pga. uhensigtsmæssigheder i materialet.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen,
Og
- Region Nordjylland. Region Midtjylland er dog alene med på option på delkontrakt 10 og 17, mens Region Nordjylland alene er med på option på delkontrakt 18.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den dato for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakt 10 og 17 og Region Nordjyllands tiltrædelse af delkontrakt 18 er 15.9.2020.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Delaftale 1, 2 og 17 er annulleret pga. uhensigtsmæssigheder i materialet.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen,
Og
- Region Nordjylland. Region Midtjylland er dog alene med på option på delkontrakt 10 og 17, mens Region Nordjylland alene er med på option på delkontrakt 18.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den dato for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakt 10 og 17 og Region Nordjyllands tiltrædelse af delkontrakt 18 er 15.9.2020.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Delaftale 1, 2 og 17 er annulleret pga. uhensigtsmæssigheder i materialet.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen,
Og
- Region Nordjylland. Region Midtjylland er dog alene med på option på delkontrakt 10 og 17, mens Region Nordjylland alene er med på option på delkontrakt 18.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den dato for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakt 10 og 17 og Region Nordjyllands tiltrædelse af delkontrakt 18 er 15.9.2020.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Delaftale 1, 2 og 17 er annulleret pga. uhensigtsmæssigheder i materialet.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen,
Og
- Region Nordjylland. Region Midtjylland er dog alene med på option på delkontrakt 10 og 17, mens Region Nordjylland alene er med på option på delkontrakt 18.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den dato for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakt 10 og 17 og Region Nordjyllands tiltrædelse af delkontrakt 18 er 15.9.2020.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Delaftale 1, 2 og 17 er annulleret pga. uhensigtsmæssigheder i materialet.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen,
Og
- Region Nordjylland. Region Midtjylland er dog alene med på option på delkontrakt 10 og 17, mens Region Nordjylland alene er med på option på delkontrakt 18.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den dato for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakt 10 og 17 og Region Nordjyllands tiltrædelse af delkontrakt 18 er 15.9.2020.
Udbud af produkter til personlig hygiejne
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anne Mikkelsen
Telefon: +45 21591785
E-mail: Anne.mikkelsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9200
Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Udbud af produkter til personlig hygiejne
Region Midtjylland og Region Nordjylland udbyder produkter til personlig hygiejne fordelt på 18 delkontrakter:
Delkontrakt 1 Sæbe og dispensere.
Delkontrakt 2 Hånddesinfektion.
Delkontrakt 3 Neglebørste prækirurgisk.
Delkontrakt 4 Shampoohætte.
Delkontrak 5 Tørvask.
Delkontrakt 6 Desinfektionsservietter enkeltindpakkede.
Delkontrakt 7 Desinfektionsservietter på dåse.
Delkontrakt 8 Creme, salve, olier.
Delkontrakt 9 Skumvaskeklude og svamp.
Delkontrakt 10 Skumvaskeklude rulle.
Delkontrakt 11 Mundhygiejne.
Delkontrakt 12 Mundplejepind.
Delkontrakt 13 Toiletsager øvrigt.
Delkontrakt 14 Badeovertræk.
Delkontrakt 15 Hjemmesko/Badefodtøj.
Delkontrakt 16 Produkter med klorhexidin.
Delkontrakt 17 Elektrisk dispenser og hånddesinfektion.
Delkontrakt 18 Steril vaskeklude.
Sæbe og dispensere
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Hånddesinfektion
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Neglebørste prækirurgisk
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Shampoohætte
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Tørvask
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Desinfektionsservietter enkeltindpakkede
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Desinfektionsservietter på dåse
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Cremer
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Skumvaskeklude og svampe
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Skumvaskeklude rulle
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Region Midtjylland er alene med på en option.
Region Midtjylland er alene med på option på denne delaftale.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakten er 15.9.2020.
Mundhygiejne
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Mundplejepind
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Toiletsager øvrigt
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Badeovertræk
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Hjemmesko/Badefodtøj
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Produkter med klorhexidin
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Elektrisk dispensere og hånddesinfektion
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Region Midtjylland er alene med på option.
Region Midtjylland er alene med på option på denne delaftale.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakten er 15.9.2020.
Sterile vaskeklude
Yderligere krav er beskrevet i udbudsmaterialet.
Region Nordjylland er alene med på en option.
Region Nordjylland er alene med på option på denne delaftale.
Fristen for Region Nordjyllands tiltrædelse af delkontrakten er 15.9.2020.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Socialt ansvar.
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 18.
Mærkning, miljø og indholdsstoffer.
Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 6.2 og 6.4 samt kravspecifikationen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):
Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen og Region Nordjylland. Region Midtjylland er dog alene med på option på delkontrakt 10 og 17, mens Region Nordjylland alene er med på option på delkontrakt 18.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den dato for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.
Fristen for Region Midtjyllands tiltrædelse af delkontrakt 10 og 17 og Region Nordjyllands tiltrædelse af delkontrakt 18 er 15.9.2020.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Viborg
Danmark
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/