23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 104-237484
Offentliggjort
02.06.2018
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

Opgradering af eksisterende 1,5 T MR-skanner på Rigshospitalet (rum 46)

(02.06.2018)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup

Opgradering af eksisterende 1,5 T MR-skanner på Rigshospitalet

(21.07.2018)
Siemens Healthcare
Borupvang 9
2750 Ballerup

Opgradering af eksisterende 1,5 T MR-skanner på Rigshospitalet


Region Hovedstaden

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Tom Knøfler
Telefon: +45 38665824
E-mail: tom.knoefler@regionh.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Opgradering af eksisterende 1,5 T MR-skanner på Rigshospitalet

Sagsnr.: 2168
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33111610
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Opgradering af eksisterende 1,5 T MR-skanner på Rigshospitalet (rum 46).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 5 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33111610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

Rigshospitalet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Opgradering af eksisterende 1,5 T MR-skanner på Rigshospitalet (rum 46).

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Anskaffelsen foretages som suppleringskøb og er således omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudsdirektivets art. 31, stk. 2, litra b. Kontrakten indgås 10 dage efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse (regnet fra dagen efter offentliggørelse).

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Der afgives ordre på supplerende bygge- og anlægsarbejder / leverancer / tjenesteydelser under strengoverholdelse af direktivets betingelser: ja.

Anskaffelsen foretages som suppleringskøb og er således omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudsdirektivets art. 31, stk. 2, litra b. Begrundelsen herfor er, at derfor etages supplerende leveringer fra den oprindelige leverandør til udvidelse af allerede foretagne installationer. Kontrakten indgås 10 dage efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse (regnet fra dagen efter offentliggørelse).

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Betegnelse:

Opgradering af eksisterende 1,5 T MR-skanner på Rigshospitalet (rum 46)

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
24/05/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Siemens Healthcare A/S
88578228
Borupvang 9
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK011
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 5 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afgives ordre på supplerende bygge- og anlægsarbejder / leverancer / tjenesteydelser under strengoverholdelse af direktivets betingelser: ja.

Anskaffelsen foretages som suppleringskøb og er således omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudsdirektivets art. 31, stk. 2, litra b. Begrundelsen herfor er, at derfor etages supplerende leveringer fra den oprindelige leverandør til udvidelse af allerede foretagne installationer. Kontrakten indgås 10 dage efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse (regnet fra dagen efter offentliggørelse).

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
xx
xx
xx
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://wwwkfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/05/2018

Send til en kollega

0.048