Fakta om udbudet
Udbyder
Norddjurs Kommune
Vindere
Udbud på levering af sundheds- og plejefaglige vikarer
(07.10.2018)
Carelink A/S
Kristrupvej 37
8960 Randers SØ
Udbud på levering af sundheds- og plejefaglige vikarer
Norddjurs Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Tove Zacher Sørensen
Telefon: +45 89593302
E-mail: tbzs@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/299676
Del II: Genstand
Udbud på levering af sundheds- og plejefaglige vikarer
Udbuddet vedrører levering af sundheds- og plejefaglige vikarer til Norddjurs Kommune. Ordregiver forpligter sig i aftaleperioden til at købe de af udbuddet omfattede ydelser hos den valgte Tilbudsgiver på de i udbudsmaterialets nævnte vilkår.
Norddjurs Kommune.
Udbuddet vedrører levering af sundheds- og plejefaglige vikarer til Norddjurs Kommune. Ordregiver forpligter sig i aftaleperioden til at købe de af udbuddet omfattede ydelser hos den valgte Tilbudsgiver på de i udbudsmaterialets nævnte vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136.
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 som angivet i udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere jf. lov om Klagenævnet for Udbud (lbk nr. 593 af 2.6.2016) § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/