Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Akut psykologisk krisehjælp
(24.10.2018)
Falck Healthcare
Sydhavnsgade 18
2450 København SV
Akut psykologisk krisehjælp
Region Sjælland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Valentina Stosic
Telefon: +45 70155000
E-mail: vals@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Akut psykologisk krisehjælp
Udbuddet vedrører Indkøb af leverancer vedr. akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte samt til ansatte i de selvejende institutioner, der har indgået driftsoverenskomst med Region Sjælland.
Udbuddet vedrører Indkøb af leverancer vedr. akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte samt til ansatte i de selvejende institutioner, der har indgået driftsoverenskomst med Region Sjælland.
Akut psykologisk krisehjælp er kortvarig psykologisk hjælp, som tilbydes ved pludselige og/eller voldsomme arbejdsrelaterede hændelser, som har udløst en krise, der kræver håndtering og behandling.
Leverandøren skal kunne levere akut psykologisk krisehjælp og rådgivning vedrørende alle relevante temaer indenfor psykisk arbejdsmiljø på regionens arbejdspladser, herunder bl.a. arbejdspladser i det somatiske område, socialområde, psykiatrien samt service og administration.
Eksempler på relevante temaer kan være: akut opstået arbejdsrelateret stress, arbejdsmængde/tidspres, chikane, mobning, omstruktureringer, overfald, opsigelser, ulykker, dødsfald, vold, trusler/truende episoder og voldsomme hændelser.
Leverandøren skal kunne tilbyde følgende 2 standardforløb af akut psykologisk krisehjælp:
1) Individuelle forløb: Op til 5 individuelle konfrontationstimer á 60 minutter mellem den ansatte og en psykolog;
2) Gruppeforløb: 1 til 2 gruppesamtaler á 60 minutter mellem en gruppe af ansatte og en psykolog. En gruppe kan være op til 15 personer.
Rammeaftalen indebærer forlængelsesoptioner på 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal vedlægge tilbuddet en underskrevet Tro- og Loveerklæring vedrørende de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135, stk. 1-3.
Tilbudsgiver skal overholde følgende mindstekrav for at deltage i udbuddet:
Økonomisk/finansiel formåen: Det er et mindstekrav, at Tilbudsgivers gennemsnitlige nettoomsætning i de seneste 3 regnskabsår er lig med eller over 6 000 000 DKK/pr. år.
Teknisk og faglig formåen: Det er et mindstekrav at Tilbudsgiver kan fremvise mindst 2 referencer vedrørende levering af psykologisk krisehjælp og rådgivning indenfor anden offentlig myndighed indenfor de seneste 3 år.
Psykologerne skal være autoriserede efter § 1 i Bekendtgørelse af lov om psykologer m.v. (LBK nr 229 af 8.3.2012).
Del IV: Procedure
Løbende træk på rammeaftalen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit III), skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside:
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk