Fakta om udbudet
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Sygepleeartikler, diabetesartikler samt artikler til personlig hygiejne
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Mette Søgaard-Andersen Typp
Telefon: +45 72554354
E-mail: mette.sogaard-andersen@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/85937446.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorgen.dk/
Del II: Genstand
Sygepleeartikler, diabetesartikler samt artikler til personlig hygiejne
Udbud vedr. sygepleje- og diabetes artikler samt artikler til personlig hygiejne aflyses.
1. Generelle sygeplejeartikler
Danmark
Delaftale 1, Generel Sygepleje:
Der er tale om følgende produktgrupper: værnemidler, medicinæsker og måleglas, kanylebøtter, kanyler og sprøjter, infusions sæt og tilbehør, diverse instrumenter mv.
3. Personlig hygiejneartikler
Danmark
Artikler til Barbering, mundhygiejne, sæbe, kam, negleklipper og file.
4. Engangsbækken mv.
Danmark
Engangskolber og bækner
2. Diabetes artikler
Danmark
Apparat til måling af blodsukker samt teststrimler, fingerprikkere og penkanyler.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
1. Generelle sygeplejeartikler
Del V: Kontrakttildeling
3. Personlig hygiejneartikler
Del V: Kontrakttildeling
4. Engangsbækken mv.
Del V: Kontrakttildeling
2. Diabetes artikler
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk