Fakta om udbudet
Udbyder
Sundhedsstyrelsen, Enhed for Ældre og demens
Vindere
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Emma Winther Christensen
7330 Brande
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Henriette Wager Nielsen
2760 Måløv
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Artwork systems Nordic A/S
7980 Børkop
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Holsbaek ergo-consult
2500 Valby
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Susan Kaagh
8300 Odder
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Conni Vahl
8930 Randers NØ
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Hanne Jensen
3300 Frederiksværk
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
(24.11.2018)
Anneke Dapper-Skaaning
2500 Valby
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
Sundhedsstyrelsen, Enhed for Ældre og demens
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Islands Brygge 67
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Anika Orup (på vegne af ordregiver)
E-mail: anika.orup@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.sst.dk/da
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Wichmandsgade 5F, 1.tv
Odense
5000
Danmark
Kontaktperson: Anika Orup
E-mail: Anika.Orup@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.d-s-r.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Del II: Genstand
Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen
Sundhedsstyrelsens Videnscenter for værdig ældrepleje skal bl.a. tilbyde kommuner og ældreplejeenheder rejseholdsforløb af varierende varighed, hvorfor der skal etableres et korps af rejseholdskonsulenter. Formålet er at understøtte kommunernes arbejde med værdighed i ældreplejen via forskellige typer af kompetenceudviklings- og rådgivningsforløb. Der fokuseres på praksisudvikling, positive forandringer af det borgerrettede daglige arbejde, og udvikling af kultur og samarbejde i medarbejder- og ledelsesgruppen. Der udbydes følgende: Rekruttering af ca. 8 proces- og læringskonsulenter med stærke kompetencer i facilitering af forandringsprocesser, viden og indsigt i ældreområdet. Såvel konsulenter med egen virksomhed som ansatte konsulenter i andre virksomheder kan byde på opgaven. Det kan fx være konsulenter/undervisere ansat i kommuner, uddannelsesinstitutioner eller konsulentvirksomheder mv.
Arbejdsopgaverne vil finde sted i hele Danmark, for en nærmere beskrivelse af opgaverne samt omfanget se udbudsmaterialet.
Udbuddet gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit 3 (LOV nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Blandt de egnede tilbud, der opfylder de i udbudsmaterialet opstillede betingelser, vil Sundhedsstyrelsen udvælge de 12 tilbudsgivere, der har de 12 bedste besvarelser af tildelingskriteriet kvalitet.
Disse 12 tilbudsgivere inviteres alle til præsentationsmøde hvor de har mulighed for at uddybe og underbygge det fremsendte tilbud på tildelingskriteriet kvalitet. Efter præsentationsmødet foretager Sundhedsstyrelsen en endelig evaluering af de 12 tilbud med henblik på at identificere de 8 konsulenter, som har afgivet de 8 bedste tilbud på tildelingskriteriet kvalitet.
Formålet er at indgå en række rammeaftaler med konsulenter der skal indgå i Sundhedsstyrelsens værdighedsrejsehold. For yderligere beskrivelse se rammeaftalebilag 4: Kravspecifikation samt rammeaftalebilag 4A: Koncept for værdighedsrejsehold. Sundhedsstyrelsen forpligter sig til at købe de omfattede ydelser hos de af rammeaftalen omfattede konsulenter, dog kun såfremt Sundhedsstyrelsen konstatere behov for de pågældende ydelser. Sundhedsstyrelsen er således ikke forpligtet til køb af et på forhånd fastlagt omfang.
Rammeaftalens estimeret maksimale budget til drift af Værdighedsrejseholdet er ca. 14 400 000 DKK ekskl. moms. Dette dækker fx honorar til værdighedskonsulenter, kompetenceudvikling, transporttid- og udgifter, løbende kvalitetssikring- og udvikling, mulighed for frikøb af medarbejdere i plejeenheder mv.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udfyldt tro og love-erklæring om hvorvidt tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld til det offentlige (rammeaftalebilag 6 kan anvendes).
Udfyldt tro og love-erklæring skal vedhæftes tilbuddet.
Del IV: Procedure
Fremgår af rammeaftalebilag 3: Udbudsbetingelser.
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er under hele udbudsprocessen tilbudsgivers eget ansvar at orientere sig om spørgsmål/svar og supplerende oplysninger i rammeaftalebilag 2: rettelsesskrivelse med spørgsmål/svar.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (lbk nr. 593 af 2.6.2016 — kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller EuropaParlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk