23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 120-274433
Offentliggjort
26.06.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sundhedsstyrelsen, Enhed for Ældre og demens

Vindere

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Emma Winther Christensen
7330 Brande

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Henriette Wager Nielsen
2760 Måløv

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Artwork systems Nordic A/S
7980 Børkop

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Holsbaek ergo-consult
2500 Valby

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Susan Kaagh
8300 Odder

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Conni Vahl
8930 Randers NØ

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Hanne Jensen
3300 Frederiksværk

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

(24.11.2018)
Anneke Dapper-Skaaning
2500 Valby

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen


Sundhedsstyrelsen, Enhed for Ældre og demens

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Sundhedsstyrelsen, Enhed for Ældre og demens
Islands Brygge 67
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Anika Orup (på vegne af ordregiver)
E-mail: anika.orup@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.sst.dk/da

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=214715&B=DSR
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Dansk Servicerådgivning
Wichmandsgade 5F, 1.tv
Odense
5000
Danmark
Kontaktperson: Anika Orup
E-mail: Anika.Orup@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.d-s-r.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=214715&B=DSR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=DSR
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rekruttering af rejseholdskonsulenter - Sundhedsstyrelsen

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Sundhedsstyrelsens Videnscenter for værdig ældrepleje skal bl.a. tilbyde kommuner og ældreplejeenheder rejseholdsforløb af varierende varighed, hvorfor der skal etableres et korps af rejseholdskonsulenter. Formålet er at understøtte kommunernes arbejde med værdighed i ældreplejen via forskellige typer af kompetenceudviklings- og rådgivningsforløb. Der fokuseres på praksisudvikling, positive forandringer af det borgerrettede daglige arbejde, og udvikling af kultur og samarbejde i medarbejder- og ledelsesgruppen. Der udbydes følgende: Rekruttering af ca. 8 proces- og læringskonsulenter med stærke kompetencer i facilitering af forandringsprocesser, viden og indsigt i ældreområdet. Såvel konsulenter med egen virksomhed som ansatte konsulenter i andre virksomheder kan byde på opgaven. Det kan fx være konsulenter/undervisere ansat i kommuner, uddannelsesinstitutioner eller konsulentvirksomheder mv.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Arbejdsopgaverne vil finde sted i hele Danmark, for en nærmere beskrivelse af opgaverne samt omfanget se udbudsmaterialet.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit 3 (LOV nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Blandt de egnede tilbud, der opfylder de i udbudsmaterialet opstillede betingelser, vil Sundhedsstyrelsen udvælge de 12 tilbudsgivere, der har de 12 bedste besvarelser af tildelingskriteriet kvalitet.

Disse 12 tilbudsgivere inviteres alle til præsentationsmøde hvor de har mulighed for at uddybe og underbygge det fremsendte tilbud på tildelingskriteriet kvalitet. Efter præsentationsmødet foretager Sundhedsstyrelsen en endelig evaluering af de 12 tilbud med henblik på at identificere de 8 konsulenter, som har afgivet de 8 bedste tilbud på tildelingskriteriet kvalitet.

Formålet er at indgå en række rammeaftaler med konsulenter der skal indgå i Sundhedsstyrelsens værdighedsrejsehold. For yderligere beskrivelse se rammeaftalebilag 4: Kravspecifikation samt rammeaftalebilag 4A: Koncept for værdighedsrejsehold. Sundhedsstyrelsen forpligter sig til at købe de omfattede ydelser hos de af rammeaftalen omfattede konsulenter, dog kun såfremt Sundhedsstyrelsen konstatere behov for de pågældende ydelser. Sundhedsstyrelsen er således ikke forpligtet til køb af et på forhånd fastlagt omfang.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/12/2018
Slut: 31/12/2021
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalens estimeret maksimale budget til drift af Værdighedsrejseholdet er ca. 14 400 000 DKK ekskl. moms. Dette dækker fx honorar til værdighedskonsulenter, kompetenceudvikling, transporttid- og udgifter, løbende kvalitetssikring- og udvikling, mulighed for frikøb af medarbejdere i plejeenheder mv.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Udfyldt tro og love-erklæring om hvorvidt tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld til det offentlige (rammeaftalebilag 6 kan anvendes).

Udfyldt tro og love-erklæring skal vedhæftes tilbuddet.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Fremgår af rammeaftalebilag 3: Udbudsbetingelser.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 24/08/2018
Tidspunkt: 14:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Det er under hele udbudsprocessen tilbudsgivers eget ansvar at orientere sig om spørgsmål/svar og supplerende oplysninger i rammeaftalebilag 2: rettelsesskrivelse med spørgsmål/svar.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud, Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (lbk nr. 593 af 2.6.2016 — kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller EuropaParlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/06/2018

Send til en kollega

0.047