Fakta om udbudet
Udbyder
Herning Kommune
Udbud af Kompressionsstrømper - Tilbudsfase
Herning Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Marc Masana
Telefon: +45 96282349
E-mail: marc.masana@herning.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77296441.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Anne-Merete Gier
E-mail: angie@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.esbjergkommune.dk/
29189897
Akseltorv 1
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Merethe Laursen
E-mail: mela@kolding.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kolding.dk/
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Vildana Zubcevic
E-mail: viz@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
69116418
Gothersgade 20
Fredericia
7000
Danmark
E-mail: Pia.rossen@fredericia.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fredericia.dk/
29189927
Kirkestræde 11
Holstebro
7500
Danmark
Kontaktperson: Martin Eliassen
E-mail: me@holstebro.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.holstebro.dk/Default.aspx
29189617
Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Anette Kattrup
E-mail: angka@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ikast-brande.dk/
29189935
Rådhusgade 2
Lemvig
7620
Danmark
E-mail: jens.wester.bale@lemvig.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lemvig.dk/
29189684
Nytorv 9
Middelfart
5500
Danmark
Kontaktperson: Tina Nielsen
E-mail: Tina.weissnielsen@middelfart.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.middelfart.dk/
29189668
Laksetorvet
Randers
8900
Danmark
E-mail: sanne.svendsen@randers.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.randers.dk/
29189641
Søvej 1
Silkeborg
8600
Danmark
E-mail: Christina.humle@silkeborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://silkeborgkommune.dk/
29189730
Ramsherred 5
Svendborg
5700
Danmark
E-mail: jakob.bangshoi@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.svendborg.dk/
29189773
Rådhustorvet 10
Sønderborg
6400
Danmark
E-mail: anwt@sonderborg.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://sonderborgkommune.dk/
29189900
Skolegade 1
Vejle
7100
Danmark
E-mail: linas@vejle.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.vejle.dk/borger/mit-liv/
Del II: Genstand
Udbud af Kompressionsstrømper - Tilbudsfase
Udbud af kompressionsstrømper til KomUdbud.
I forhold til ansøgningsfasen, er der som følge af spørgsmål og svar, uploadet en version 2 af udbudsbetingelserne samt en version 3 af tilbudslisterne for de enkelte delaftaler.
I udbudsbetingelserne er der ændret i:
Kravspecifikation
- Punkt 1.3 B - Næst sidste punkt er tilpasset,
- Punkt 1.3 D - 3. punkt samt sidste punkt er tilpasses,
- Punkt 2.3 A, B, C og F er tilpasset.
Rammeaftalen
- Punkt 5.1 - Tilpasset,
- Punkt 14.3.2 - Tilpasset,
- Punkt 14.4 - Tilpasset.
Delaftale 1
Delaftale 1 er for de kommuner der selv står for måltagning for størstedelen af strømperne.
Handsker og armstrømper indgår i aftalen som en option, som de tilsluttede kommuner kan vælge at benytte eller ej. Der skal afgives tilbud på optionen, og vægtningen af denne fremgår i tilbudslisten, samt i udbudsbetingelserne.
Delaftale 2 - Odense
Odense Kommune
Måltagning til, og levering af kompressionsstrømper for Odense Kommune.
Handsker og armstrømper indgår i aftalen som en option, som de tilsluttede kommuner kan vælge at benytte eller ej. Der skal afgives tilbud på optionen, og vægtningen af denne fremgår i tilbudslisten, samt i udbudsbetingelserne.
Delaftale 3 - Esbjerg
Esbjerg Kommune
Levering og måltagning af kompressionsstrømper for Esbjerg Kommune.
Delaftale 4 - Kolding
Kolding Kommune
Levering og måltagning af kompressionsstrømper for Kolding Kommune
Handsker og armstrømper indgår i aftalen som en option, som de tilsluttede kommuner kan vælge at benytte eller ej. Der skal afgives tilbud på optionen, og vægtningen af denne fremgår i tilbudslisten, samt i udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - Levering af kompressionsstrømper uden måltagning
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - Levering af kompressionsstrømper inklusiv måltagning i Odense Kommune
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 - Levering af kompressionsstrømper inklusiv måltagning i Esbjerg Kommune
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 - Levering af kompressionsstrømper inklusiv måltagning i Kolding Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk