23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 124-282195
Offentliggjort
30.06.2018
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

Opgradering af eksisterende MR-skanner (rum15) til Nordsjællands hospital

(30.06.2018)
Phillips Healthcare A/S Health Systems
Frederikskaj 6
2450 Københavns SV

Opgradering af eksisterende MR-skanner (rum 15) på Nordsjællands Hospital

(18.09.2018)
Philips Danmark A/S
Frederikskaj 6
2450 København SV

Opgradering af eksisterende MR-skanner (rum 15) på Nordsjællands Hospital


Region Hovedstaden

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Sanne Sørensen
Telefon: +45 38665807
E-mail: sanne.frydendal.soerensen@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Opgradering af eksisterende MR-skanner (rum 15) på Nordsjællands Hospital

Sagsnr.: 2251
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33111610
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Opgradering af eksisterende MR-skanner (rum 15) på Nordsjællands Hospital.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 5 500 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33111610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Nordsjællands Hospital

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Opgradering af eksisterende MR-skanner (rum 15) på Nordsjællands Hospital.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Anskaffelsen foretages som suppleringskøb og er således omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudsloven § 81, 2). Kontrakten indgås 10 dage efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse (regnet fra dagen efter offentliggørelse).

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Der afgives ordrer på supplerende bygge-/anlægsarbejder/leverancer/tjenesteydelser under streng overholdelse af udbudslovens betingelser: Ja. Anskaffelsen foretages som suppleringskøb og er således omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudsloven § 81, 2). Begrundelsen herfor er, at der foretages supplerende leveringer fra den oprindelige leverandør til udvidelse af allerede foretagne installationer. Kontrakten indgås 10 dage efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse (regnet fra dagen efter offentliggørelse).

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Betegnelse:

Opgradering af eksisterende MR-skanner (rum15) til Nordsjællands hospital

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
28/06/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Phillips Healthcare A/S Health Systems
43253018
Frederikskaj 6
Københavns SV
2450
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 5 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afgives ordrer på supplerende bygge-/anlægsarbejder/leverancer/tjenesteydelser under streng overholdelse af udbudslovens betingelser: Ja. Anskaffelsen foretages som suppleringskøb og er således omfattet af reglerne om udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudsloven § 81, 2). Begrundelsen herfor er, at der foretages supplerende leveringer fra den oprindelige leverandør til udvidelse af allerede foretagne installationer. Kontrakten indgås 10 dage efter offentliggørelsen af denne bekendtgørelse (regnet fra dagen efter offentliggørelse).

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://wwwkfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/06/2018

Send til en kollega

0.047