Fakta om udbudet
Udbyder
Faxe Kommune
Vindere
Fitness- og aktiveringsindsats
(03.11.2018)
Quick Care A/S
Birk Centerpark 40
7400 Herning
Fitness- og aktiveringsindsats
Faxe Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188475
Frederiksgade 9
Haslev
4690
Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
Telefon: +45 30343996
E-mail: msund@naestved.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.faxekommune.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/39787
Del II: Genstand
Fitness- og aktiveringsindsats
Faxe kommune har behov for et tilbud til sygemeldte borgere, der kan rumme såvel nye sygemeldte som langvarige sygemeldte. Tilbuddet skal bestå af såvel fysisk aktivitet som afklarende aktivitet.
Faxe kommune
Faxe kommune har behov for et tilbud til sygemeldte borgere, der kan rumme såvel nye sygemeldte som langvarige sygemeldte. Tilbuddet skal bestå af såvel fysisk aktivitet som afklarende aktivitet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbuddet er omfattet af udelukkelsesgrunde, der er anført i udbudslovens § § 135, stk. 1 og 2, 136 og 137, stk. 1, nr. 1-6.
Tilbudsgiver skal fremlægge en revisorerklæring der indestår for, at tilbudsgivers samlede, årlige omsætning, som aftalen vedrører, udgør mindst 9 000 000 DKK ekskl. moms for det senest afsluttede regnskabsår.
Positiv omsætning og revisionspåtegnet årsresultat og soliditetsgrad på minimum 10% i det seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Faglig kapacitet
Som dokumentation for at virksomheden har relevante erfaringer, skal tilbudsgiver som led i tilbudsafgivelsen vedlægge:
En liste over erfaringer med arbejdsmarkedsrettet træning, herunder erfaringer med løsning af lignende opgaver med relevant målgruppe. Med ”tilsvarende opgaver” forstås opgaver, som i størrelse (værdi) og kompleksitet (i forhold til fagområder og interessenter) svarer til kontrakten.
Derudover kræves det, at der vedlægges navngivne medarbejdere med dertilhørende cv.
Kontrakten skal udføres i overensstemmelse med LBK nr. 1342 af 21.11.2016 eller den til enhver tid gældende lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Del IV: Procedure
Den tilrettelagte udbudsproces har – i hovedtræk – følgende aktiviteter:
1) Udbudsbekendtgørelse offentliggøres, og udbudsmateriale kan rekvireres af virksomheder via Faxe Kommunes elektroniske udbudssystem, EU-Supply. https://eu.eu-supply.com/ctm/sup-plier/publictenders?B=NK
2) Virksomhederne afgiver deres tilbud, der evalueres, og kontrakten tildeles.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udelukkelsesgrunde
Tilbudsgiver indestår for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3, § § 136 og 137, stk. 1, nr. 1-7. Dette inkluderer blandt andet udelukkelsesgrunde om konkurs og strafbare forhold, og at ansøger ikke har en gæld til det offentlige.
Såfremt flere økonomiske aktører afgiver tilbud i forening (f.eks. konsortiedeltagere eller virksomheder, som Tilbudsgiver baserer sin økonomiske formåen på), skal samtlige økonomiske aktører i sammenslutningen indestå herfor, idet det er et krav, at ingen af de økonomiske aktører i sammenslutningen opfylder udelukkelsesgrundene. Der skal således kun indtastes et sæt oplysninger for hver tilbudsgiver, uagtet om denne omfatter en sammenslutning af økonomiske aktører, der afgiver tilbud i forening.
Den nedenfor angivne dokumentation skal vedlægges tilbuddet. Såfremt den krævede dokumentation ikke medsendes, kan tilbuddet ikke tages i betragtning.
Økonomisk formåen
Tilbudsgiver skal fremlægge en revisorerklæring, der indestår for, at Tilbudsgivers:
Samlede, årlige omsætning inden for det aktivitetsområde, som aftalen vedrører, udgør mindst 9 000 000 DKK ekskl. moms for det senest afsluttede regnskabsår, jf. udbudslovens § 142.
Omsætning er positiv på baggrund af revisionspåtegnet årsresultat i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Soliditetsgrad udgør minimum 10% i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Erklæringen må maksimalt være 6 måneder gamle i forhold til sidste rettidige afleveringsdag for tilbuddet.
Såfremt flere økonomiske aktører afgiver tilbud i forening (f.eks. konsortiedeltagere eller virksomheder, som Tilbudsgiver baserer sin økonomiske formåen på), skal samtlige økonomiske aktører i sammenslutningen indestå herfor, idet det er et krav, at ingen af de økonomiske aktører i sammenslutningen opfylder udelukkelsesgrundene. Der skal således kun indtastes et sæt oplysninger for hver tilbudsgiver, uanset om denne omfatter en sammenslutning af økonomiske aktører, der afgiver tilbud i forening.
Faglig kapacitet
Som dokumentation for at virksomheden har relevante erfaringer, skal Tilbudsgiver som led i tilbudsafgivelsen vedlægge:
En liste over erfaringer med arbejdsmarkedsrettet træning, herunder erfaringer med løsning af lignende opgaver med relevant målgruppe. Med ”tilsvarende opgaver” forstås opgaver, som i størrelse (værdi) og kompleksitet (i forhold til fagområder og interessenter) svarer til kontrakten.
For de enkelte referencer skal der angives en beskrivelse af opgaven, dennes varighed, driftsstatus, omtrentlig kontraktsum samt opdragsgiver med kontaktoplysninger.
Derudover kræves det, at der vedlægges navngivne medarbejdere med dertilhørende cv.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk