Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5180c6bb-dd2b-488d-9db8-c1bd4b5a4e93/publicMaterial
Udbyder
Vejle Kommune
Vindere
(29.11.2018)
Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 03-09-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-10-2018
Time: 12:00
II.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Kontraktstart
I stedet for:
Dato: 15-10-2018
Læses:
Dato: 01-12-2018
Yderligere oplysninger
Ændring af tilbudsfrist og kontraktstart. Revideret tidsplan er uploadet i Ethics.
Trykaflastende madrasser
Vejle Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189900
Skolegade 1
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Lina Elkær
E-mail: linas@vejle.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5180c6bb-dd2b-488d-9db8-c1bd4b5a4e93/homepage
Del II: Genstand
Trykaflastende madrasser
Udbuddet vedrører levering af trykaflastende madrasser til Vejle Kommune og omfatter kombinationsmadrasser med mulighed for tilkobling af pumpe, der dækker op til og med tryksårskategori 3 ifølge Bradenskalaen.
Vejle Kommune
Udbuddet vedrører levering af trykaflastende madrasser til Vejle Kommune og omfatter kombinationsmadrasser med mulighed for tilkobling af pumpe, der dækker op til og med tryksårskategori 3 ifølge Bradenskalaen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Der vil ske udelukkelse af tilbudsgiveren, såfremt tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for forhold, som fremgår af Udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136, herunder at der kan påvises en interessekonflikt, en konkurrencefordrejning som følge af forudgående inddragelse, eller at der er afgivet groft urigtige oplysninger, tilbageholdelse af oplysninger eller at tilbudsgiveren ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Adgang til udbudsmaterialet og fremsendelse af tilbud kan kun ske via udbudssystemet Ethics.
Link til udbudshjemmesiden er anført i punkt I.3) ovenfor.
Har man allerede en brugerprofil i Ethics skal man tilmelde sig ved at klikke på ”Tilmeld eksisterende bruger”. Eksisterende brugere får ikke tilsendt en ny signatur, men skal anvende den signatur, som brugeren tidligere har modtaget fra Ethics. Såfremt signaturen er bortkommet, kan denne fornyes via brugerprofilen, som findes i øverste højre hjørne efter login.
Har man ikke i forvejen en bruger, skal man tilmelde sig ved at klikke på ”Opret og tilmeld ny bruger”. Når man opretter en ny bruger, får man en mail indeholdende et aktiveringslink. Ved at følge linket, aktiverer man sin bruger, og man vil herefter automatisk blive tilmeldt. Såfremt den oprettede bruger er underskriftsberettiget, vil man, efter succesfuld aktivering, få tilsendt en signatur, som kan anvendes til signering (Vær opmærksom på, at mailene indeholdende aktiveringslink og signatur i nogle tilfælde kan ende i ens spamfilter). (Anvend med fordel Google Chrome-browser).
Som alternativ til signatur fra Ethics kan anvendes NimID signatur.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk