23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 148-338677
Offentliggjort
03.08.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Billund Kommune

Udbud af diabetes


Billund Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 135-307652)

Legal Basis:

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Billund Kommune
29189765
Jorden rundt 1
Grindsted
7200
Danmark
Kontaktperson: Susanne Hansen
Telefon: +45 79727229
E-mail: suh@billund.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87704217.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.billund.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af diabetes

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33615000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Sydjysk Kommuneindkøb udbyder hermed Rammeaftale på køb af urologiprodukter til borgere med bevilling. Sydjysk kommuneindkøb består af Billund, Varde og Vejen Kommuner.

Vær opmærksom på, at i perioden fra uge 29 - 32, vil der pga. ferie ikke blive besvaret på spørgsmål.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/07/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 135-307652

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: VI.3
I stedet for:
Læses:

Økonomisk og finansiel kapacitet:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens

§ 142:

- Positiv egenkapital for de sidste 3 år:

Såfremt der er sket væsentlige ændringer i Tilbudsgivers økonomiske situation, skal dette oplyses i del IV punkt 6 om hvorfor og på hvilken måde der er sket ændringer.

Teknisk kapacitet:

Tilbudsgiver skal udfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens

§ 143:

- Referencer – minimum 3 stk. - over de betydeligste sammenlignelige leveringer til borgere med bevillinger i kommunal regi, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.

Ordregiver forbeholder sig ret til at efterprøve rigtigheden af de indsendte oplysninger ved i givet fald at kontakte referencerne samt med henblik på at anvende de indhentede oplysninger til at vurdere Tilbudsgivers egnethed og evne til at løse opgaven.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Send til en kollega

0.047