Fakta om udbudet
Udbyder
Varde Kommune
Udbud - Urologiprodukter
Varde Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Varer
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 101-230381)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189811
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Karina Lønne Kristensen
Telefon: +45 79946733
E-mail: kakc@varde.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86369383.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud - Urologiprodukter
Sydjysk Kommuneindkøb udbyder hermed Rammeaftale på køb af urologiprodukter til borgere med bevilling og mindre køb til depot. Sydjysk kommuneindkøb består af Billund, Varde og Vejen Kommuner.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Økonomisk og finansiel kapacitet:
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:
- Positiv egenkapital for de sidste 3 år.
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i Tilbudsgivers økonomiske situation, skal der oplyses hvorfor og på hvilken måde der er sket ændringer.
Teknisk kapacitet:
Tilbudsgiver skal udfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:
- Referencer – minimum 3 stk. - over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Del IV c – 1b.
Udbyder forbeholder sig ret til at efterprøve rigtigheden af de indsendte oplysninger ved i givet fald at kontakte referencerne samt mhp. at anvende de indhentede oplysninger til at vurderer tilbudsgivers egnethed og evne til at løse opgaven. Underleverandør +evt. konsortie skal også udfylde ESPD.