Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Høring af udbud af osteosyntesemateriale og skulderimplantater
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
Telefon: +45 78410000
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Høring af udbud af osteosyntesemateriale og skulderimplantater
Region Midtjylland udbyder i efteråret 2018 osteosyntesemateriale og skulderimplantater. Der er på nuværende tidspunkt 23 delkontrakter, men det kan ændre sig frem til det endelige udbud, hvorfor der i bekendtgørelsen ikke er lavet en oplistning af delkontrakterne.
For at sikre at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, sendes det foreløbige materiale i høring.
Vi indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå det foreløbige materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer. Besvarelserne bedes indeholde uddybende forklaringer og henvise til hvilket afsnit i udbudsmaterialet kommentaren vedrører.
Region Midtjylland udbyder i efteråret 2018 osteosyntesemateriale og skulderimplantater.
For at sikre at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, sendes det foreløbige materiale i høring.
Vi indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå det foreløbige materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer. Besvarelserne bedes indeholde uddybende forklaringer og henvise til hvilket afsnit i udbudsmaterialet kommentaren vedrører.
Høringssvarene vil efterfølgende blive behandlet af udbudsafdelingen og hvis det er hensigtsmæssigt af den pågældende brugergruppe, som er sammensat af repræsentanter fra regionens hospitaler.
Vi vil vurdere hvorvidt høringssvarene giver anledning ændringer i det pågældende materiale.
Høringsmaterialet består af:
- Kravspecifikation,
- Tilbudsliste,
- Tidsplan.
Ordregiver vil endvidere gerne have svar på følgende konkrete spørgsmål:
- Er der obligatoriske positioner i Tilbudslisten, som gør det vanskeligt at byde ind?
- Mangler der positioner på Tilbudslisten (er der noget Tilbudsgiver ønsker at byde ind med, som ikke er afdækket)?
- Er der mindstekrav i Kravspecifikationen, som gør det vanskeligt at byde ind?
- Er der yderligere kvalitative parametre, som Ordregiver bør inddrage i evalueringen?
- Er der krav i Kravspecifikationen som er uklare, og bør defineres yderligere?
Høringssvar bedes fremsendt til:
Høringssvar bedes mærket:
Sagsnr. 1-23-4-101-18-17 Høring af udbud af osteosyntesemateriale og skulderimplantater.
Høringssvaret skal være regionen i hænde onsdag d. 24.8.2018 kl. 14:00
Foruden muligheden for at fremsende skriftlige høringssvar, vil der blive afholdt individuelle høringsmøder i Aarhus på følgende datoer:
- Onsdag d 22.8.2018,
- Torsdag d. 23.8.2018,
- Fredag d. 24.8.2018.
Leverandører som ønsker at deltage I et høringsmøde, kan fremsende et ønske om en dato til: anders.dalsgaard@stab.rm.dk
Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne får ikke svar på evt. spørgsmål, hverken under eller efter høringen. Såfremt høringsparterne har spørgsmål der ønskes besvaret, skal spørgsmålene stilles i tilbudsperioden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger