Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Vindere
(19.12.2018)
Olivia Danmark A/S
Hørkær 20, 2.
2730 Herlev
Udbud af hjemmepleje for særligt plejekrævende borgere
(19.12.2018)
Duos A/S
Ellebjergvej 52, 1.
2450 København SV
Udbud af hjemmepleje for særligt plejekrævende borgere
Københavns Kommune Økonomiforvaltningen Københavns Ejendomme og Indkøb
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Nilas Ingemann Sabeen
E-mail: jc89@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://www.kk.dk/udbud
Del II: Genstand
Udbud af hjemmepleje for særligt plejekrævende borgere
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af praktisk og personlig hjælp til særligt plejekrævende borgere i eget hjem efter servicelovens § § 83 og 84.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud efter afsnit III i lov nr. 1564 af 15.12.2015 (Udbudsloven), på levering af praktisk og personlig hjælp til særligt plejekrævende borgere i eget hjem efter servicelovens § § 83 og 84.
Ved praktisk og personlig hjælp forstås levering af alle former for hjemmehjælp til borgere, herunder hjælp til pleje, hygiejne, rengøring samt anden praktisk hjælp.
Kontraktperioden kan forlænges med 2 x 12 måneder, således at den i alt kan løbe op til 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende egnethedskrav:
- Egnethed i forhold til økonomisk og finansiel formåen,
- Erhvervsansvarsforsikring pr. forsikringsår på minimum 10 000 000 DKK,
- Likviditetsgrad på minimum 100%,
- Soliditetsgrad på mindst 20%,
Egnethed i forhold til teknisk og faglig formåen:
- 3 (tre) referencer indenfor 3 år, der har lighed med kontraktens genstand.
Referencerne skal angives ved en kort beskrivelse af de præsterede ydelser/arbejdet.
Beløb for den præsterede ydelse, inden for referenceperioden (for kontrakter der er igangværende skal kun de præsterede ydelser angives og ikke hvad der forventes at være præsteret ved aftalens udløb).
Tidspunkt for udførelsen (dato for start og slut).
Modtager af ydelsen (med navn og kontaktoplysninger tlf. og/eller e-mail).
Være udført indenfor de seneste tre år
1) (en) reference skal som minimum have en omsætning på 1 000 000 DKK,
2) (to) referencer skal som minimum have en omsætning på 500 000 DKK.
Ordregiver stiller krav om en anfordringsgaranti. Kontrakten indeholder er en arbejdsklausul vedrørende løn og arbejdsvilkår. Der er vedlagt et bilag til kontrakten vedr. leverandørens samfundsansvar.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af følgende udelukkelsesgrunde jf. udbudsloven:
§ § 135, stk. 1, nr. 1-6, stk. 3, 136, stk. 1, nr. 1-3, 137, stk. 1, nr. 1, 2, 3 og 7.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk