Fakta om udbudet
Udbyder
Odense kommune
Udbud af genbrugshjælpemidler
Odense kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Nicoline Mark Hofman
E-mail: nmhof@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81935564.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud af genbrugshjælpemidler
Odense Kommune skal udbyde følgende genbrugshjælpemidler:
— Badetaburetter,
— Toiletforhøjer,
— Badetoiletstole,
— Plejesenge,
— Personløfter,
— Glidepuder, -stykker og vendelagner.
Delaftale 1 - badetaburetter
Odense Kommune.
Odense Kommune udbyder rammeaftale om køb og levering af badetaburetter.
Delaftale 2 - toiletforhøjer
Odense Kommune.
Odense Kommune udbyder rammeaftale om køb og levering af toiletforhøjer med mulighed for armlæn samt et "toiletsæde" med armlæn.
Delaftale 3 - badetoiletstole
Odense Kommune.
Odense Kommune udbyder rammeaftale om køb og levering af badetoiletstole med el-højdeindstilling og el-kip funktion.
Delaftale 4 - plejesenge
Odense Kommune.
Odense Kommune udbyder rammeaftale om køb og levering af plejesenge.
Delaftale 5 - personløfter
Odense Kommune.
Delaftalen vedrører indkøb af personløftere.
Delaftale 6 - glidepude, -stykker og vendelagner
Odense Kommune.
Delaftalen omfatter indkøb af Glidepuder, - stykker og vendelagen
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - badetaburetter
Grønlandsvej 5
Skanderborg
8660
Danmark
Telefon: +45 87932220
E-mail: info@mobilex.dk
Fax: +45 87931777
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - toiletforhøjer
Søndre Ringvej 37
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 36900000
E-mail: denmark@invacare.com
Fax: +45 36900001
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 - badetoiletstole
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 - plejesenge
Søndre Ringvej 37
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 36900000
E-mail: denmark@invacare.com
Fax: +45 36900001
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5 - personløfter
Graham Bells Vej 21-23A
Århus N
8200
Danmark
Telefon: +45 87413100
E-mail: info@guldmann.com
Fax: +45 87413131
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 6 - glidepude, -stykker og vendelagner
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk