Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Kontrakt om levering af kæbekirurgiske implantater
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Ann Nørskov Rasmussen
Telefon: +45 24990022
E-mail: anr@rsyd.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af kæbekirurgiske implantater
Indkøb af kæbekirurgiske implantater til sygehusene i Region Syddanmark og Region Midtjylland. Indkøbet omfatter køb af implantater samt tilhørende instrumentarier, service og uddannelse af personalet.
Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af kæbekirurgiske implantater med tilhørende
Instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark og Region Midtjylland. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice.
Ordregiver har option på følgende:
- Tilkøb af resorberbare plader og skruer,
- Tilkøb af kæbeled alloplastik.
Der indgås kontrakt med 2 leverandører.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt om levering af kæbekirurgiske implantater
Del VI: Supplerende oplysninger
På baggrund af:
- Ordregiver vurderer, at udbuddet ikke har medført et tilstrækkelig bredt konkurrencefelt. Specielt i forhold til virtuelle planlægningsydelser til ortodontisk kirurgisk korrektion og kæbekirurgisk rekonstruktion,
- Ordregiver vurderer, at en stor del af de udbudte virtuelle planlægningsydelser til ortodontisk kirurgisk korrektion bedst varetages af ordregiver selv, da udbuddet på disse ydelser har medført en væsentlig prisstigning.
Har Region Syddanmark efter nærmere undersøgelser besluttet at aflyse udbudsforretningen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Det fremgår bl.a. heraf:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal dog være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/