Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Udbud af reagenser og udstyr til donor-/patientanalyser
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Carsten Rimborg
E-mail: carri@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Udbud af reagenser og udstyr til donor-/patientanalyser
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af reagenser til Erytrocytserologi.
IT Krav
Fælles IT krav gældende for delaftale A, B og C.
Denne delkontrakt 0 "IT krav", vil derfor ikke blive tildelt og har ingen omsætningsværdi, men er alene genereret af CTM for at kunne besvares.
Delaftale A: Donor- og Patientblodtypebestemmelse BAC-og BF Tests, Immuniseringsundersøgelse, DAT inkl. specifik DAT, antistofidentifikation, titrering
Donor- og Patientblodtypebestemmelse, BAC- og BF Tests.
Delaftale B: Donor kontrolblodtype
Donor kontrolblodtype.
Delaftale C: Donorfænotypebestemmelse
Donorfænotypebestemmelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Fælles IT Krav
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale A: Donor- og Patientblodtypebestemmelse BAC-og BF Tests, Immuniserings-undersøgelse, DAT inkl. specifik DAT, antistofidentifikation, titrering
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale B: Donor kontrolblodtype
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale C: Donorfænotypebestemmelse
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt denne er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135 - 136, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens øvrige bestemmelser, herunder § 138.
Ordregiver vil fra de(n) tilbudsgiver(e), som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakterne, kræve dokumentation for nedenstående oplysninger, der er afgivet i udbudsbilag 1 (ESPD):
a) Oplysninger afgivet i Udbudsbilag 1 (ESPD) vedrørende udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135.
Ad a): For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen.
For udenlandske virksomheder skal dokumentation i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i § 135 stk. 1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene.
I forhold til § § 135 stk. 3 skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for at tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135 stk. 1 eller 3, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i pågældende land, kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent faglig organisation i det land hvor tilbudsgiveren er etableret.
Al ovenstående dokumentation skal være udstedt senest 12 måneder inden fremsendelse til Ordregiver.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven afsnit II, skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk