Fakta om udbudet
Udbyder
Skanderborg Kommune
Ortopædisk fodtøj til kommuner under Jysk Fællesindkøb
Skanderborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189633
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kjærgaard Andersen
Telefon: +45 87947107
E-mail: dka@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/87650561.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.skanderborg.dk/
29189633
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8600
Danmark
Kontaktperson: Ditte Kjærgaard Andersen
E-mail: dka@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk
29189814
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
Kontaktperson: Louise Bøgvad Opstrup
E-mail: lops@favrskov.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.farvskov.dk
29189978
Hovedgaden 77
Rønde
8410
Danmark
Kontaktperson: Malle Grimmnitz
E-mail: mtg@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Tove Sørensen
E-mail: tbzs@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.norddjurs.dk
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Christina Toft Bertelsen
E-mail: ctgr@skivekommune.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk
29189455
Ndr. Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
29189463
Hobrovej 88
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Lone Nørgaard Andersen
E-mail: lnan@rebild.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk
29189846
Prinsens Allé 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Bente Schlie
E-mail: bsch@viborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk
Del II: Genstand
Ortopædisk fodtøj til kommuner under Jysk Fællesindkøb
Udbuddet vedrører levering af ortopædisk fodtøj, herunder reparation og tilretning, samt ortopædiske fodindlæg til borgere i Jysk Fællesindkøb med bevilling efter Servicelovens § 112.
Skanderborg Kommune er tovholder på udbuddet.
Jysk Fællesindkøb består af 8 kommuner i Øst-, Midt- og Nordjylland: Norddjurs, Syddjurs, Skanderborg, Favrskov, Mariagerfjord, Rebild, Skive og Viborg. Udbuddet er delt op i 4 geografiske delaftaler med 2 kommuner i hver. Den enkelte kommune under en delaftale indgår rammeaftale med leverandøren.
Rammeaftalen kan løbe i alt i 4 år, med en uopsigelighedsperiode på 2 år, hvorefter Ordregiver har adgang til at opsige aftalen. Aftalen er uopsigelig for Leverandøren i hele aftaleperioden.
Øvrige krav til levering på aftalen samt øvrige kontraktvilkår fremgår af udbudsmaterialet.
Kontraktstart er 15.10.2018.
Syddjurs og Norddjurs
Levering af ortopædisk fodtøj, her under reparation og tilretning, samt ortopædiske fodindlæg i henhold til udbudsmaterialet til borgere til Syddjurs og Norddjurs Kommuner.
Skanderborg og Favrskov
Levering af ortopædisk fodtøj, herunder reparation og tilretning, og ortopædiske fodindlæg i henhold til udbudsmaterialet til borgere i Skanderborg og Favrskov Kommuner.
Viborg og Skive
Levering af ortopædisk fodtøj, her under reparation og tilretning, samt ortopædiske fodindlæg i henhold til udbudsmaterialet til borgere i Viborg og Skive Kommuner.
Rebild og Mariagerfjord
Levering af ortopædisk fodtøj, her under reparation og tilretning, samt ortopædiske fodindlæg i henhold til udbudsmaterialet til borgere i Rebild og Mariagerfjord Kommuner.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Syddjurs og Norddjurs
Del V: Kontrakttildeling
Skanderborg og Favrskov
Del V: Kontrakttildeling
Viborg og Skive
Del V: Kontrakttildeling
Rebild og Mariagerfjord
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk