Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=219194&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Opdateringer
Henset til en opstået problematik omkring private label og eneforhandling af de udbudte produkter, aflyses udbuddet.
Kateterhjælpemidler til borgere omfattet af § 112 i den Danske Servicelov
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Anne Frederiksen
Telefon: +45 58573434
E-mail: afred@slagelse.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29188475
Frederiksgade 9
Haslev
4690
Danmark
E-mail: Kommunen@faxekommune.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.faxekommune.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
E-mail: Raadhus@greve.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29188599
Parkvej 37
Nykøbing F.
4800
Danmark
E-mail: Kommunen@guldborgsund.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.guldborgsund.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29189447
Kanalstræde 3
Holbæk
4300
Danmark
E-mail: post@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://holbaek.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29189595
Holbækvej 141 B
Kalundborg
4400
Danmark
E-mail: kalundborg@kalundborg.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kalundborg.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
E-mail: raadhus@koege.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29188548
Møllebjergvej 4
Hvalsø
4330
Danmark
E-mail: post@lejre.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.lejre.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29189625
Rådhuset, Teatergade 8
Næstved
4700
Danmark
E-mail: naestved@naestved.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.naestved.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29188459
Nyvej 22
Højby
4573
Danmark
E-mail: kommune@odsherred.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odsherred.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
18957981
Sct. Bendtsgade 1
Ringsted
4100
Danmark
E-mail: ringsted@ringsted.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ringsted.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29189404
Rådhusbuen 1
Roskilde
4000
Danmark
E-mail: kommunen@roskilde.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.roskilde.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Rådhuspladsen 9
Slagelse
4200
Danmark
E-mail: afred@slagelse.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
68534917
Solrød Center 1
Solrød Strand
2680
Danmark
E-mail: kommune@solrod.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.solrod.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29189994
Rådhusvej 8
Sorø
4180
Danmark
E-mail: soroekom@soroe.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.soroe.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29208654
Rådhuspladsen 4
Store Heddinge
4660
Danmark
E-mail: stevns@stevns.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.stevns.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
29189676
Valdemarsgade
Vordingborg 43
4760
Danmark
E-mail: sikkerpost@vordingborg.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vordingborg.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Kateterhjælpemidler til borgere omfattet af § 112 i den Danske Servicelov
Udbuddet omhandler levering af kateterhjælpemidler på bevilling til borgere i 16 kommuner.
Kateterhjælpemidler bevilges af kommunerne ud fra en individuel vurdering jf. servicelovens § 112. Borgerne har jf. lovgivningen frit valg af leverandør.
Region Sjælland.
Udbuddet omhandler en rammeaftale på levering af kateterhjælpemidler til borgere med en bevilling. Bevillinger gives ud fra en individuel vurdering jf. servicelovens § 112.
Borgerne har jf. lovgivningen frit valg af leverandør.
Tilbudsgiver kan forvente at skulle håndtere et varierende antal bevillinger - for tiden ca. 4 700. Det frie leverandørvalg udgør i dag anslået mindre end 3% af den samlede omsætning.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal vedlægges autorisation for sygeplejerskeuddannelse gældende for den sygeplejerske, som skal fungere som konsulent og skal varetage den sygeplejefaglige rådgivning på kateterområdet over for kommunerne.
Serviceattest fra erhvervs- og selskabsstyrelsen (bemærk at der er ekspeditionstid ved rekvireringen af attesten, der skal foreligge senest 2,5 uger efter, der er rettet henvendelse angående hensigt om indgåelse af kontrakt). Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel.
Kopi af tilbudsgivers seneste reviderede årsregnskab. Årsregnskabet skal have en positiv egenkapital.
Kopi af tilbudsgivers gyldige erhvervs- og produktansvarsforsikring inklusive personskade med en dækningssum pr. år på minimum 10 000 000 pr. forsikringsbegivenhed.
Beskrivelse af tilbudsgivers organisation, herunder en generel beskrivelse af hierarki og ansvarsområder i forhold til de afdelinger/enheder hos tilbudsgiver, som vil være i kontakt med FUS-kommunerne i aftaleperioden.
En eller flere referencer inden for de seneste 3 år, (2016 -2018) på udførelse af tilsvarende leverancer inden for Servicelovens § 112-område med bevillingshåndtering og levering til større kommuner med over 100 000 indbyggere, eller til et indkøbsfællesskab af tilsvarende størrelse. Dokumentationen skal indeholde kontraktperioden, kontraktoplysninger på relevant medarbejder hos kunden samt telefonnummer på kontaktperson.
Særlige hensyn: Af hensyn til at etablere en tilstrækkelig konkurrence om opgaven accepteres referencer også for en periode på 3 år, der inkludere en 3-årig sammenhængende periode inden for årene 2014 - 2018, såfremt der ikke er referencer af nyere dato. Mindstekravene ovenfor om opgavens størrelse, kontaktoplysninger og telefonnummer skal stadig opfyldes.
Det er et krav at tilbudsgiver kan tilbyde et elektronisk bevillingshåndteringssystem ved opstart af rammeaftalen. Systemet skal håndtere bevillinger, leveranceregistreringer og statistik m.m. med det formål at forenkle de administrative procedurer mellem tilbudsgiver og kommunerne. Systemet skal som minimum indeholde:
- En bevillingsoversigt hvor det fremgår, hvad der er bevilget af kommunen,
- Oplysninger om forbrug, som opdateres ved hver leverance,
- Et statistikmodul som husker borgerens forbrug fra aftalestart til aftaleslut.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Bevillingshaveren skal kunne afgive sin bestilling via tilbudsgivers hjemmeside, via e-mail, telefon, via nye tekniske løsninger, som tilbudsgiver udvikler, eksempelvis en app-løsning, der kan supplere eksisterende bestillingsmuligheder.
Det skal også være muligt for bevillingshaveren eller plejepersonalet at bestille kateterhjælpemidler via læsevenlige, portofrie genbestillingskort. Genbestillingskort skal indeholde afkrydsningsfelter til de bevilgede produkter.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
- Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen,
- Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen,
- Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen,
- Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.),
- Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk