Fakta om udbudet
Udbyder
Syddjurs Kommune (Tovholder)
EU-udbud på levering af indretning og opbygning af handicapbiler
Syddjurs Kommune (Tovholder)
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Malle Grimnitz
Telefon: +45 87535556
E-mail: mtg@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.syddjurs.dk
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
29189633
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
E-mail: indkobsteamdist@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
E-mail: udbud@viborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk
29189455
Himmerlandsgade 9
Hadsund
9560
Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
29189463
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
Telefon: +45 87535556
E-mail: indk@rebild.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk
29189966
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
E-mail: indkoeb@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk
Del II: Genstand
EU-udbud på levering af indretning og opbygning af handicapbiler
Udbuddet omfatter levering af indretning og opbygning af køretøjer til handicappede personer i henhold til servicelovens § 114. Rammeaftalen udbydes på vegne af kommunerne i Jysk Fællesindkøb. For deltagende kommuner henvises der til udbudsmaterialet.
Alle produkter og ydelser der er omfattet i nærværende udbud er i medfør af servicelovens § 112, stk. 3, underlagt reglerne om frit valg.
Udbuddet omfatter levering af indretning og opbygning af køretøjer til handicappede personer i henhold til servicelovens § 114. Rammeaftalen udbydes på vegne af kommunerne i Jysk Fællesindkøb. For deltagende kommuner henvises der til udbudsmaterialet.
Alle produkter og ydelser der er omfattet i nærværende udbud er i medfør af servicelovens § 112, stk. 3, underlagt reglerne om frit valg.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud på levering af indretning og opbygning af handicapbiler
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”).
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):
Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1:
- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller Likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,
- Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5,
- Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.