23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 175-396726
Offentliggjort
12.09.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Syddjurs Kommune (Tovholder)

EU-udbud på levering af indretning og opbygning af handicapbiler


Syddjurs Kommune (Tovholder)

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Syddjurs Kommune (Tovholder)
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Malle Grimnitz
Telefon: +45 87535556
E-mail: mtg@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.syddjurs.dk

I.1) Navn og adresser
Favrskov Kommune
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk

I.1) Navn og adresser
Skanderborg Kommune
29189633
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
E-mail: indkobsteamdist@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk

I.1) Navn og adresser
Viborg Kommune
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
E-mail: udbud@viborg.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.viborg.dk

I.1) Navn og adresser
Mariagerfjord Kommune
29189455
Himmerlandsgade 9
Hadsund
9560
Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
29189463
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
Telefon: +45 87535556
E-mail: indk@rebild.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rebild.dk

I.1) Navn og adresser
Norddjurs Kommune
29189966
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
E-mail: indkoeb@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud på levering af indretning og opbygning af handicapbiler

Sagsnr.: 18/15998
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33193210
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter levering af indretning og opbygning af køretøjer til handicappede personer i henhold til servicelovens § 114. Rammeaftalen udbydes på vegne af kommunerne i Jysk Fællesindkøb. For deltagende kommuner henvises der til udbudsmaterialet.

Alle produkter og ydelser der er omfattet i nærværende udbud er i medfør af servicelovens § 112, stk. 3, underlagt reglerne om frit valg.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34300000
50117100
33193110
33193212
33193213
33193214
34320000
34370000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter levering af indretning og opbygning af køretøjer til handicappede personer i henhold til servicelovens § 114. Rammeaftalen udbydes på vegne af kommunerne i Jysk Fællesindkøb. For deltagende kommuner henvises der til udbudsmaterialet.

Alle produkter og ydelser der er omfattet i nærværende udbud er i medfør af servicelovens § 112, stk. 3, underlagt reglerne om frit valg.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 104-236989
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

EU-udbud på levering af indretning og opbygning af handicapbiler

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”).

Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):

Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 1:

- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller Likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,

- Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,

- Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,

- Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5,

- Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet For Udbud
Viborg
8800
Danmark

Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Valby
2500
Danmark

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/09/2018

Send til en kollega

0.047