Fakta om udbudet
Udbyder
Rigspolitiet Koncern HR
Rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccinationer til politistuderende
Rigspolitiet Koncern HR
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
17143611
Polititorvet 14
København V
1780
Danmark
Kontaktperson: Michelle Sigersted Andersen
E-mail: MAN068@POLITI.DK
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.politi.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/324819
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccinationer til politistuderende
Rigspolitiet ønsker at indgå en rammeaftale vedr. levering af Hepatitis B Vaccinationer til politistuderende. Med Vaccinationen skal den vaccinerede opnå livsvarig beskyttelse mod Hepatitis B virus.
Rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccinationer til politistuderende på Sjælland
Brøndbyøster Boulevard 30, 2605 Brøndby og Jonstrupvej 240, 2750 Ballerup.
Rigspolitiet udbyder en 2 årig rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccinationer til politistuderende på Sjælland. Med Vaccinationerne skal de politistuderende opnå livsvarig beskyttelse mod Hepatitis B virussen.
Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler, hvor delaftale 1 skal dække over politiskolerne på Sjælland.
I det omfang tilbudsgiver baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen (fx uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer eller relevante faglige erfaringer) ved udførelsen af konkrete dele af kontrakten, skal arbejdet blive udført af den støttende enhed.
Rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccination til politistuderende på politiskoler i Jylland
Ryes Kaserne, Treldevej 110, 110, 7000 Fredericia og Soldalen 8, 7100 Vejle (fra 2020).
Rigspolitiet udbyder en 2 årig rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccinationer til politistuderende i Jylland. Med Vaccinationerne skal de politistuderende opnå livsvarig beskyttelse mod Hepatitis B virussen.
Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler, hvor delaftale 2 dækker over politiskolerne i Jylland.
I det omfang tilbudsgiver baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen (fx uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer eller relevante faglige erfaringer) ved udførelsen af konkrete dele af kontrakten, skal arbejdet blive udført af den støttende enhed.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccinationer til politistuderende på Sjælland
25549082
Gladsaxevej 376,1
Søborg
2860
Danmark
E-mail: andrew@dlvs.dk
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af Hepatitis B Vaccination til politistuderende på politiskoler i Jylland
25549082
Gladsaxevej 376,1
Søborg
2860
Danmark
E-mail: andrew@dlvs.dk
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
I relation til de 2 punkter II.1.7) og V.2.4) bemærkes at kontraktens samlede værdi er udregnet ud fra det vindende tilbud sammenlagt med det forventede antal politistuderende og kontraktens løbetid inkl. forlængelse. Da den vindende tilbudsgiver har afgivet et kombinationstilbud, som samlet set var mere fordelagtigt for ordregiver, er det denne pris, der er taget med i udregningen af kontraktens samlede værdi.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk