Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=219618&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Vindere
Udbud om Jobudplacering af Aktivitetsparate
(02.04.2019)
Marselisborg - Center for Udvikling, Kompetenca & Viden
Nørre allé 70F 2.sal
8000 Århus C
Udbud om Jobudplacering af Aktivitetsparate
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Johanne Rasmussen
Telefon: +45 58573011
E-mail: johra@slagelse.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud om Jobudplacering af Aktivitetsparate
Slagelse Kommune byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i dette udbud, som er en fornyet udgave af Slagelse Kommunes tidligere udbud nr. 2018/S 150-344576 af den 2.8.2018. I forhold til det tidligere udbud forekommer der derfor væsentlige ændringer i nærværende udbudsmateriale. Udbuddet har til formål, at finde en leverandør til indsats for jobudplacering i henhold til de stærkeste aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år i Slagelse Kommune. Der er tale om et begrænset udbud, hvorfor udbuddet er opdelt en prækvalifikation og en tilbudsfase. Der udbydes én aftale, som tildeles én vindende tilbudsgiver.
4200 Slagelse.
Leverancen har til formål at yde en indsats som bringer målgruppen i fuld selvforsørgelse - primært via ordinært arbejde. Målgruppen består af aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år, som defineres i Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, LBK nr. 1342 21.11.2016, § 2, stk. 3. Nærmere beskrivelse af både målgruppen og indsatsen findes i Bilag 2 - Kravsspecifikationen.
Slagelse Kommune inviterer de 5 bedst kvalificerede ansøgere til at afgive tilbud.
Vurdering og evaluering af ansøgerne sker på grundlag af ansøgernes beskrivelse af 5 referencer for tidligere udførte indsatsforløb for danske kommuner.
Følgende underkriterier og tilhørende vægtninger ligger til grund for den objektive vurdering:
— Indsatsens organisation, 5%,
— Nærmiljø og samspil for referencen, 10%,
— Medarbejderbeskrivelse og faglighed, 15%,
— Virksomhedssamarbejder og diversitet, 35%,
— Indsatsens match med nærværende udbud, 35%
Det er et minimumskrav at ansøger:
— Igennem de seneste 3 regnskabsår har haft en soliditetsgrad på minimum 17% for hvert år,
— Er indehaver af en gældende erhvervsansvarsforsikring,
— Kan angive og beskrive 5 referencer af en alder på maksimum 3 år til indsatsopgaver, som ansøger tidligere har udført for danske kommuner,
— At ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde som anført i udbuddets ESPD.
Nærmere beskrivelse af prækvalifikationen samt den objektive vurdering og evaluering fremgår af Udbudsbetingelserne, afsnit 4.
Vedhæftet som dokument.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbuddet opstiller intet krav om optagelse i erhvervs- ellers handelsregister.
Som anført i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i nærværende punkt VI.4.1).
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk