Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Opdateringer
EU-udbud af ortopædisk fodtøj
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Kell Nielsby Christensen
Telefon: +45 99741636
E-mail: kell.christensen@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/92752445.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af ortopædisk fodtøj
Der udbydes en rammeaftale på levering af ortopædisk fodtøj med tilretninger i henhold til bevilling efter Servicelovens § 112. Der skal i denne forbindelse gøres opmærksom på, at Servicelovens bestemmelser om frit leverandørvalg for særlige personlige hjælpemidler giver brugeren mulighed for at vælge en anden leverandør end den leverandør, kommunerne har aftale med.
Udbuddet vedrører Ortopædisk fodtøj, håndsyede, semiortopædisk og fabriksfremstillede, indlæg, reservedele, tilbehør, reparation, tilretninger m.m. Seneste årlige forbrug var ca. 1 100 000 DKK.
Tilbudsgiver skal garantere, at samtlige produkter (også nye produkter der måtte komme til i aftaleperioden) er i overensstemmelse med de til enhver tid gældende forordninger, direktiver, love, bekendtgørelser og andre myndighedskrav i øvrigt. Derudover er dansk rets almindelige produktansvarsregler gældende.
Ingen af de tilbudte produkter og tilbehør må indeholde stoffer, der er allergifremkaldende eller på anden måde kan være sundhedsskadelige for den pågældende borger. Der ønskes sammen med tilbuddet fremsendt en produktfortegnelse over de tilbudte produkter.
Alle vejledninger, såvel til borgere som til personale, skal være skrevet på dansk. Tekst og eventuelle symboler på produkter skal være let forståelige
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal have autorisation som ortopædisk skomager eller bandagist.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk