Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221785&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Dynamisk hofteskinne - glideskrue
(28.02.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm
Præ kontureret skinne til fodledsnær fraktur
(28.02.2019)
Arthrex Danmark
Islands Brygge 43
2300 København S
Prækontureret skinne til proximal humerus
(28.02.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
Modulær humerus protese til fraktur (cementerbar)
(28.02.2019)
LIMA Denmark ApS
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå
Femur marvsøm - antegrad med tilhørende skruer
(28.02.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.
Præ kontureret skinne til clavikelfraktur
(28.02.2019)
Swemac Osmedic
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå
Femur marvsøm - antegrad med tilhørende skruer
(28.02.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
Distal radius skinner
(28.02.2019)
Swemac Osmedic
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå
Femur marvsøm - retrograd med tilhørende skruer
(28.02.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
Femur marvsøm - retrograd med tilhørende skruer
(28.02.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.
Skinneosteosyntese til periprostetiske frakturer i proximal femur
(28.02.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund
Modulær humerus protese til fraktur (cementerbar)
(28.02.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund
Præ kontureret skinne til clavikelfraktur
(28.02.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.
Opdateringer
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 6.
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover
Opgørelsen af forbruget i Kontraktbilag 3 samt den forventede værdi af de enkelte delkontrakter er estimater og da der er et overlap mellem produkterne som gør det umuligt at opgøre det præcise forbrug for de enkelte delkontrakter, er dette ikke nødvendigvis helt retvisende.
Udbud af osteosyntesemateriale og skulderimplantater
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
Telefon: +45 78410000
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af osteosyntesemateriale og skulderimplantater
Udbud af Region Midtjyllands indkøb af osteosyntesemateriale samt skulderimplantater til skulderalloplastikker.
Femur marvsøm - antegrad med tilhørende skruer
Femur marvsøm - antegrad med tilhørende skruer.
Femur marvsøm - retrograd med tilhørende skruer
Femur marvsøm - retrograd med tilhørende skruer.
Femur marvsøm med collumskrue, blad eller tilsvarende fiksation i caput
Femur marvsøm med collumskrue, blad eller tilsvarende fiksation i caput samt tilhørende skruer til hoftenære og proximal femur frakturer.
Tibia marvsøm med tilhørende låseskruer
Tibia marvsøm med tilhørende låseskruer.
Fleksible/elastiske marvsøm
Fleksible/elastiske marvsøm.
Skinneosteosyntese til periprostetiske frakturer i proximal femur
Skinneosteosyntese til periprostetiske frakturer i proximal femur med mulighed for låseskrue og kabelfiksation.
Skinneosteosyntese til distal femur med mulighed for låseskrue og kabelfiksation
Skinneosteosyntese til distal femur med mulighed for låseskrue og kabelfiksation.
Kanylerede skruer og tilhørende K-tråd
Kanylerede skruer og tilhørende K-tråd.
Kanylerede skruer og tilhørende K-tråd til collum femoris fraktur
Kanylerede skruer og tilhørende K-tråd til collum femoris fraktur.
Dynamisk hofteskinne - glideskrue
Dynamisk hofteskinne - glideskrue.
Skinneosteosyntese til mellemstore knogler
Skinneosteosyntese til mellemstore knogler.
Skinneosteosyntese til store knogler
Skinneosteosyntese til store knogler.
Distal radius skinner
Distal radius skinner.
Præ kontureret skinne til clavikelfraktur
Præ kontureret skinne til clavikelfraktur.
Prækontureret skinne til proximal humerus
Prækontureret skinne til proximal humerus.
Prækontureret skinne til proximal humerus
Prækontureret skinne til proximal humerus.
Prækontureret skinne til proximal tibiafraktur
Prækontureret skinne til proximal tibiafraktur.
Prækontureret skinne til fodledsnær fraktur
Prækontureret skinne til fodledsnær fraktur.
Modulær humerus protese til fraktur (cementerbar)
Modulær humerus protese til fraktur (cementerbar).
Modulær skulderprotese med stem til artrose/artrit (cementerbar og ucemeterbar)
Modulær skulderprotese med stem til artrose/artrit (cementerbar og ucemeterbar).
Reverse skulderprotese (cementerbar og ucementerbar)
Reverse skulderprotese (cementerbar og ucementerbar).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Varigheden af kontraktperioden er fastsat til 6 år, begrundet i afskrivningsperioden for de tilknyttede instrumentarier, nødvendige initialinvesteringer vedr. etablering af konsignationslagre, oplæring/uddannelse af personale samt minimering af de negative patienteffekter forbundet med personalets nødvendige erfaringsopbygning i nye implantater/instrumentarier ved et eventuelt systemskifte.
Del VI: Supplerende oplysninger
Ultimo 2024.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 6.
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover.
Opgørelsen af forbruget i Kontraktbilag 3 samt den forventede værdi af de enkelte delkontrakter er estimater og da der er et overlap mellem produkterne som gør det umuligt at opgøre det præcise forbrug for de enkelte delkontrakter, er dette ikke nødvendigvis helt retvisende.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0