Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 19-11-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-11-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 19-11-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-11-2018
Time: 12:00
EU-Udbud 2018: Levering af Siddepuder
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Thania Vexlund Thomsen
E-mail: tthom@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/93109639.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Ringe
Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
Rudkøbing
Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
Bogense
Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
Nyborg
Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Kerteminde
Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Del II: Genstand
EU-Udbud 2018: Levering af Siddepuder
Udbuddet vedrører levering af Siddepuder, primært til kørestole.
Delaftale 1: Gelepude + tilbehør
Udbuddet vedrører levering af Siddepuder, primært til kørestole. Denne delaftale vedrører specifikt levering af Gelépuder.
Delaftale 2: Skumpude + tilbehør
Udbuddet vedrører levering af Siddepuder, primært til kørestole. Denne delaftale vedrører specifikt levering af Skumpuder.
Delaftale 3: Statisk luftpude + tilbehør
Udbuddet vedrører levering af Siddepuder, primært til kørestole. Denne delaftale vedrører specifikt levering af Luftpuder.
Delaftale 4: Statisk luftpude lav + tilbehør
Udbuddet vedrører levering af Siddepuder, primært til kørestole. Denne delaftale vedrører specifikt levering af Statisk Luftpuder, lav.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der kræves en positiv egenkapital i det senest underskrevne årsregnskab. Indhentes i forbindelse med berigtigelse af oplysninger som afgivet i ESPD. Såfremt tilbudsgiver er nyetableret skal der medsendes en aktuel soliditetserklæring fra tilbudsgivers pengeinstitut eller revisor.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK. Indhentes i forbindelse med berigtigelse af oplysninger som afgivet i ESPD.
Der kræves en positiv egenkapital i det senest underskrevne årsregnskab. Indhentes i forbindelse med berigtigelse af oplysninger som afgivet i ESPD. Såfremt tilbudsgiver er nyetableret skal der medsendes en aktuel soliditetserklæring fra tilbudsgivers pengeinstitut eller revisor.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK. Indhentes i forbindelse med berigtigelse af oplysninger som afgivet i ESPD.
Minimum 2 sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 2 år. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme produkter eller tilsvarende, som produkterne på den udbudte delaftale, der bydes ind på, og hvor volumen på delaftalen på årsbasis er cirka den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale, som der bydes ind på. Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference skal angives.
Minimum 2 sammenlignelige leverancer med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt der er afsluttet inden for de sidste 2 år. Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme produkter eller tilsvarende, som produkterne på den udbudte delaftale, der bydes ind på, og hvor volumen på delaftalen på årsbasis er cirka den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale, som der bydes ind på. Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference skal angives.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk