23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 199-450171
Offentliggjort
16.10.2018
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

12) Gentofte Pace

(24.05.2020)
Lohmann & Rauscher A/S
Vedbæk

6) Gentofte Ablation

(24.05.2020)
Vicare Medical A/S
Birkerød

9) Gentofte Loop

(24.05.2020)
Merit Medical Denmark A/S
Frederiksberg

11) Bispebjerg Pace

(24.05.2020)
ViCare Medical A/S
Birkerød

7) Riget Børn

(24.05.2020)
Merit Medical Denmark A/S
Frederiksberg

15) Riget Pace/ICD stor

(24.05.2020)
ViCare Medical A/S
Birkerød

14) Riget Pace lille

(24.05.2020)
ViCare Medical A/S
Birkerød

10) Nordsjælland Loop

(24.05.2020)
ViCare Medical A/S
Birkerød

16) NOH Micra

(24.05.2020)
Merit Medical Denmark A/S
Frederiksberg

1) Bispebjerg KAG

(24.05.2020)
Merit Medical Danmark A/S
Frederiksberg

5) Riget KAG MYBI

(24.05.2020)
Merit Medical Danmark A/S
Frederiksberg

13) Nordsjælland Pace

(24.05.2020)
ViCare Medical A/S
Birkerød

4) Riget KAG TAVI

(24.05.2020)
Merit Medical Danmark A/S
Frederiksberg

8) Bispebjerg Loop

(24.05.2020)
Lohmann & Rauscher A/S
Vedbæk

Kardiologiske procedurepakker


Region Hovedstaden

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Ditte Schneidermann
Telefon: +45 38665810
E-mail: ditte.schneidermann@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=220551&B=HOVEDSTADEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=220551&B=HOVEDSTADEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kardiologiske procedurepakker

Sagsnr.: 18032859
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33162100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af kardiologiske procedure herunder KAG, PCI, tavi, ablation, mybi, pacemaker, micra, børn og loop.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

1. Bispebjerg KAG

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

KAG

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

2. Gentofte KAG/PCI

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

KAG/PCI

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

3. Riget KAG/PCI/Ablation

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

KAG/PCI/ablation

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

4. Riget KAG TAVI

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

KAG/TAVI

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

5. Riget KAG MYBI

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

KAG/MYBI

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

6. Gentofte Ablation

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ablation

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

7. Riget Børn

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Børnepakke.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

8. Bispebjerg Loop

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

LOOP

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

9. Gentofte Loop

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

LOOP

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

10. Nordsjælland LOOP

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

LOOP

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

11. Bispebjerg Pace

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pacemaker

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

12. Gentofte Pace

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pacemaker

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

13. Nordsjælland Pace

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pacemaker

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

14. Riget Pace lille

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pacemaker

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

15. Riget Pace/ICD stor

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pacemaker / ICD

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

16. NOH Micra

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33162000
33162200
39518100
39518200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Micra pacemaker

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

24 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 3
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ved flere end 3 ansøgere der opfylder kravene til Udvælgelse, vil Ordregiver prækvalificere de 3 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de bedst egnede vurderet ud fra hhv. relevansen af ansøgers reference og relevante nøglemedarbejderes kompetencer:

— Relevansen af ansøgers referencer. Relevansen vurderes ud fra procedurepakker leveret til flest forskellige procedure herunder KAG/PCI, pacemaker/ICD, Tavi, Ablation, mybi og micra samt referencens sammenlignelighed med ordregivers forbrugende afdelinger,

— Nøglemedarbejderes kompetencer indenfor kardiologi. Vedlæg cv’er for de nøglemedarbejdere, der vil servicere Ordregiver f.eks. produktspecialist.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Ansøger skal i ESPD bekræfte ikke at være omfattet af Udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § § 135-137.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/11/2018
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 12 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Ved kontraktudløb

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/10/2018

Send til en kollega

0.047