Fakta om udbudet
Udbyder
Egedal Kommune
Vindere
Udbud af hjemmepleje med fokus på aktivering og rehabilitering
(08.01.2019)
Egedal Hjemmeservice / Egedal gruppen
Svalehøjvej 6
3650 Ølstykke
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 07-11-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 15-11-2018
Time: 12:00
Udbud af hjemmepleje med fokus på aktivering og rehabilitering
Egedal Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
Kontaktperson: Denis Bistrov
Telefon: +45 72596260
E-mail: denis.bistrov@egekom.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/93036965.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af hjemmepleje med fokus på aktivering og rehabilitering
Egedal Kommune udbyder personlig pleje, praktisk hjælp, rehabiliteringsforløb, videredelegerede ikke-komplekse sygeplejeindsatser og afløsning for borgere i eget hjem i Egedal Kommune. Udbuddet gennemføres efter Light-regimet i henhold til afsnit III i lov nr. 1564 af 15.12.2015.
Egedal Kommune.
Denne kontrakt omfatter levering af plejeindsatser som beskrevet i udbudsmaterialet, visiteret efter servicelovens § § § 83 og 83a og 84.
Indholdet i de respektive indsatskategorier fremgår af kvalitetsstandarderne:
2018: http://www.egedalkommune.dk/media/2751521/kvalitetsstandard_2018.pdf
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Light udbud efter udbudslovens afsnit III
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk