Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
(08.01.2019)
AS3 Public
Hasselager Centervej 35
8620 Viby J
Lægekonsulentydelser
Hjørring Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189382
Springvandspladsen 5
Hjørring
9800
Danmark
Kontaktperson: Camilla Magdalene Vrist
Telefon: +45 72333227
E-mail: cmv@hjoerring.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/93334128.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Lægekonsulentydelser
Hjørring Kommune gennemfører hermed et udbud af lægekonsulentydelser. I ordregivers sagsbehandling i den uddannelses- og beskæftigelsesrettede indsats, er der i en række sager behov for lægefaglig rådgivning i form af lægekonsulentydelser.
Udbuddet gennemføres efter udbudslovens procedureregler i afsnit III, Indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien (light regimet).
Den lægefaglige rådgivning skal klarlægge betydningen af de helbredsmæssige oplysninger i forhold til borgerens funktionsevne med henblik på, at ordregiver kan forestå en korrekt vurdering af den enkelte borgers muligheder for arbejde eller uddannelse.
Ordregiver gør brug af lægefaglig rådgivning i bl.a. de sygedagpenge-, revaliderings- og kontanthjælpssager, der er undtaget fra lovkrav om behandling i kommunens rehabiliteringsteam.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Tilbudsgiver skal på tro- og love erklære, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1- 3;
2) Som dokumentation for at virksomheden er i besiddelse af de nødvendige økonomiske ressourcer skal tilbudsgiver kunne dokumentere positiv egenkapital, samt en positiv soliditetsgrad over de 3 sidste regnskabsår;
3) Som dokumentation for at virksomheden har relevante erfaringer i forhold til udarbejdelse af lægeskøn til offentlige myndigheder, skal tilbudsgiver opgive en referenceliste med minimum 3 referencer over udførte opgaver for offentlige myndigheder af samme karakter, herunder udarbejdelse af lægeskøn;
4) Leverandøren skal, i forbindelse med tilbudsafgivelsen, dokumentere, at leverandøren råder over relevant uddannede medarbejdere. Der stilles følgende udannelseskrav til tilbudsgivers medarbejdere: Cand. med. med speciale i socialmedicin, Cand. med. med speciale i arbejdsmedicin eller Cand. med. med speciale i psykiatri.
Bekendtgørelse om sundhedsfaglig rådgivning til brug for sagsbehandlingen i sager om sygedagpenge, kontanthjælp, revalidering m.v. (BEK nr. 1556 af 23.12.2014)
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk