Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=224159&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Infusions- og sprøjtepumper samt tilbehør
(06.02.2019)
Becton Dickinson A/S
Firskovvej 25B
2800 Kgs. Lyngby
Infusions- og sprøjtepumper samt tilbehør
(06.02.2019)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3.sal
2000 Frederiksberg
Infusions- og sprøjtepumper samt tilbehør
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
Telefon: +45 21596653
E-mail: mbu@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
E-mail: Martin.Poulsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
E-mail: steffen.pryds@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
E-mail: nhc@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
E-mail: marianne.malek@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Infusions- og sprøjtepumper samt tilbehør
Infusions- og sprøjtepumper samt tilbehør for alle regioner.
Infusions- og sprøjtepumper samt tilbehør.
Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovestaden har mulighed for at tiltræde aftalen.
De udbudte produkter udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 18.
Del IV: Procedure
Ingen adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres for Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden i regi af Regionernes Fælles Indkøb. Region Nordjylland er tovholder for selve udbudsproceduren.
Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden er med på option.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen;
2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk