Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Kommune - BMF
Vindere
Delaftale 2 - El-kørestol, forhjulstrukket
(21.03.2019)
Permobil Danmark A/S
Hørskætten 18
2630 Taastrup
Delaftale 3 - El-kørestol, centerdreven
(21.03.2019)
TA Service A/S
Centervej Syd 2
4733 Tappernøje
Delaftale 1 - El-kørestol uden yderligere el-funktioner
(21.03.2019)
Invacare A/S
Søndre Ringvej 37
2605 Brøndby
Udbud på el-kørestole til Odense Kommune
Odense Kommune - BMF
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Sandy Lykke Lützen
E-mail: sall@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/94587693.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud på el-kørestole til Odense Kommune
Udbud på el-kørestole til Odense Kommune. Udbuddet er delt op i 4 delaftaler:
— Delaftale 1: El-kørestol uden yderligere el-funktion, samt tilbehør og reservedele,
— Delaftale 2: El-kørestol forhjulsdreven samt tilbehør og reservedele,
— Delaftale 3: El-kørestol centerdreven samt tilbehør og reservedele,
— Delaftale 4: El-kørestol til mindre børn samt tilbehør og reservedele.
Delaftale 1 - El-kørestol uden yderligere el-funktioner
Odense.
Delaftale 1: El-kørestol uden yderligere el-funktion samt tilbehør og reservedele.
Der tildeles 1 rammeaftale.
Delaftale 2 - El-kørestol, forhjulstrukket
Odense.
El-kørestol forhjulstrukket samt tilbehør og reservedele.
Rammeaftalen tildeles 1 aktør.
Delaftale 3 - El-kørestol, centerdreven
Odense.
El-kørestol centerdreven samt tilbehør og reservedele.
Rammeaftalen tildeles 1 aktør.
Delaftale 4 - El-kørestol, mindre børn
Odense.
- El-kørestol til mindre børn samt tilbehør og reservedele,
- Der udbydes 2 rammeaftaler, tildeling ved miniudbud.
Der tildeles 2 rammeaftaler, ved køb på aftalen, tildeles ved miniudbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 5 000 000 DKK,
— Tilbudsgivers egenkapital i henhold til seneste 3 afsluttede regnskabsår kræves som minimum at være positiv.
— Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 5 000 000 DKK,
— Tilbudsgivers egenkapital i henhold til seneste tre afsluttede regnskabsår kræves som mini-mum at være positiv.
Mindstekrav for deltagelse er 3 sammenlignelige referencer. Referencerne skal vedrøre levering af el-kørestole, tilbehør og reservedele til offentlige myndigheder. Referencerne skal løbe over mindst 2 år, og have en gennemsnitlig omsætning på min. 300 000 DKK/år. Referencerne skal være igangværende eller afsluttet inden for de sidste 3 år.
Mindstekrav for deltagelse er 3 sammenlignelige referencer. Referencerne skal vedrøre levering af el-kørestole, tilbehør og reservedele til offentlige myndigheder. Referencerne skal løbe over mindst 2 år, og have en gennemsnitlig omsætning på min. 300 000 DKK/år. Referencerne skal være igangværende eller afsluttet inden for de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ultimo 2022
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk