Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Vindere
Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere
(21.03.2019)
Contra A/S
Vester Farimagsgade 1, 2.sal
1606 København V
Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere
(21.03.2019)
Plan og Handling
Sankt Gjertruds Stræde 5
1116 København K
Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere
(21.03.2019)
TeamAktiv A/S
Søndre Jernbanevej 4 C
3400 Hillerød
Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere
(21.03.2019)
Incita
Værkstedvej 5
2500 Valby
Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere
Københavns Kommune Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Bernstoffsgade 17
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Inger Suppli
E-mail: E92C@bif.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/95123511.aspx
Del II: Genstand
Udbud af aktive tilbud til sygemeldte borgere
Formålet med dette udbud er at indgå aftaler med leverandører, der kan bidrage til at sikre raskmelding og fremadrettet tilknytning til arbejdsmarkedet for sygemeldte københavnere.
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune ønsker at indgå rammeaftale med leverandører om aktive tilbud til sygemeldte borgere.
Tilbudsgivere skal byde ind på 3 indsatsområder og en virksomhedsopfølgningspakke:
- Indsatsområde 1: Arbejdspladsbaseret indsats for sygemeldte med psykisk lidelse,
- Indsatsområde 2: Arbejdspladsbaseret indsats for sygemeldte med fysisk lidelse,
- Indsatsområde 3: Tværfaglig og helhedsorienteret indsats.
Virksomhedsopfølgningspakke:
- Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen ønsker kun at modtage tilbud, der omfatter alle 3 indsatsområder og virksomhedsopfølgningspakken,
- Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen garanterer ikke nogen minimumsomsætning i forbindelse med udbuddet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk