Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
(23.12.2018)
Labex ApS
Valby
Erytrocytserologi - Udbud af reagenser og udstyr til donor-/patientanalyser
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Carsten Rimborg
Telefon: +45 70155000
E-mail: carri@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Erytrocytserologi - Udbud af reagenser og udstyr til donor-/patientanalyser
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af reagenser til Erytrocytserologi.
Donor- og Patientblodtypebestemmelse, BAC- og BF Tests, Immuniseringsundersøgelse, DAT inkl. specifik DAT, antistofidentifikation, titrering
Donor- og Patientblodtypebestemmelse, BAC- og BF Tests, Immuniseringsundersøgelse, DAT inkl. specifik DAT, antistofidentifikation, titrering.
Donor kontrolblodtype
Donor kontrolblodtype
Donorfænotypebestemmelse
Donorfænotypebestemmelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
A: Donor- og Patientblodtypebestemmelse BAC- og BF Tests, Immuniseringsundersøgelse, DAT inkl. specifik DAT, antistofidentifikation, titrering
19947394
Gammel Køge Landevej 55
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 45661300
E-mail: labex@labex.com
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
B: Donor kontrolblodtype
19947394
Gammel Køge Landevej 55
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 45661300
E-mail: labex@labex.com
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
C: Donorfænotypebestemmelse
19947394
Gammel Køge Landevej 55
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 45661300
E-mail: labex@labex.com
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
O: IT Krav (Tildeles ikke)
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt denne er omfattet af én eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § § 135-136, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens øvrige bestemmelser, herunder § 138. Ordregiver vil fra de(n) tilbudsgiver(e), som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakterne, kræve dokumentation for nedenstående oplysninger, der er afgivet i udbudsbilag 1 (ESPD):
a) Oplysninger afgivet i udbudsbilag 1 (ESPD) vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135.
Ad a) For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen.
For udenlandske virksomheder skal dokumentation i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i § 135 stk. 1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene.
I forhold til § 135 stk. 3, skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land, som bevis for, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135 stk. 1 eller 3, kan de erstattes af en tro og love erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i pågældende land, kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent faglig organisation i det land hvor tilbudsgiveren er etableret.
Al ovenstående dokumentation skal være udstedt senest 12 måneder inden fremsendelse til ordregiver.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter omfattet af udbudslovens afsnit II, skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage, regnet fra dagen efter ordregivers offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven afsnit II, skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud, skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk