Fakta om udbudet
Udbyder
Holbæk Kommune
Vindere
Social- og sundhedsfaglige vikarydelser
(11.02.2019)
Bemandingskompagniet A/S
Nærum
Social- og sundhedsfaglige vikarydelser
Holbæk Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189447
Kanalstræde 2
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
Telefon: +45 72361239
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.holbaek.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194986
29188459
Højby
4573
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.odsherred.dk
29188545
Hvalsø
4330
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.lejre.dk
18957981
Ringsted
4100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://ringsted.dk
29188505
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://slagelse.dk
29189404.
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://roskilde.dk
29 18 99 94
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Heidi Feldborg
E-mail: heben@holb.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://soroe.dk
Del II: Genstand
Social- og sundhedsfaglige vikarydelser
Udbuddet vedrører levering af Social- og Sundhedsfaglige vikarydelser til 7 kommuner i Fællesudbud Sjælland (FUS). Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudsloven § § 186 – 189 (”light-regime”) i henhold til udbudsbekendtgørelse offentliggjort i EU-tidende/TED-databasen. Rammeaftalen udbydes i 2 geografisk opdelt delaftaler, hvor hver delaftale tildeles én leverandør, vilkår nærmere fastsat i udbudsmaterialet. Rammeaftalen har en varighed på 4 år. Kommunerne ønsker tilbud på levering af vikarer indenfor følgende faggrupper: SPL – autoriseret sygeplejerske, SSA – autoriseret social- og sundhedsassistent – herunder plejehjemsassistent, SSH – Social- og sundhedshjælper - herunder SHJ – sygehjælper, plejer, sundhedsmedhjælper – social- og sundhedsassistent uden autorisation, Ufaglærte – andre vikarer med erfaring indenfor det social- og sundhedsfaglige område, men uden en af de ovenstående dokumenterede uddannelser og/eller autorisationer betragtes som ufaglærte.
Social- og sundhedsfaglige vikarydelser
Denne delaftale 1 vedrører levering af Social- og Sundhedsfaglige vikarydelser til: Odsherred, Holbæk, Lejre og Roskilde kommune.
Følgende faggrupper er omfattet: SPL – autoriseret sygeplejerske, SSA – autoriseret social- og sundhedsassistent – herunder plejehjemsassistent, SSH – Social- og sundhedshjælper - herunder SHJ – sygehjælper, plejer, sundhedsmedhjælper – social- og sundhedsassistent uden autorisation, Ufaglærte – andre vikarer med erfaring indenfor det social- og sundhedsfaglige område, men uden en af de ovenstående dokumenterede uddannelser og/eller autorisationer betragtes som ufaglærte.
Social- og sundhedsfaglige vikarydelser
Denne delaftale 2 vedrører levering af Social- og Sundhedsfaglige vikarydelser til: Slagelse, Sorø, Ringsted kommune.
Følgende faggrupper er omfattet: SPL – autoriseret sygeplejerske, SSA – autoriseret social- og sundhedsassistent – herunder plejehjemsassistent, SSH – Social- og sundhedshjælper - herunder SHJ – sygehjælper, plejer, sundhedsmedhjælper – social- og sundhedsassistent uden autorisation, Ufaglærte – andre vikarer med erfaring indenfor det social- og sundhedsfaglige område, men uden en af de ovenstående dokumenterede uddannelser og/eller autorisationer betragtes som ufaglærte.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet. Bilag A Udvælgelse i udbuds-materialet: obligatoriske & frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens. Sikkerhedsstillelse 100 000 DKK pr. delaftale, positiv egenkapital, likviditetsgrad min. 110%, omsætning - delaftalens ydelsesområde min. 25 000 000 DKK pr. delaftale. Nutidig lignende erfaring - 2 referencer < 3 år, med kontraktstørrelse på min. 5 000 000 DKK årligt, levering af vikarer indenfor alle rammeaftalens faggrupper. Konsortie udfylder bilag B, evt. erklæring om solidarisk hæftelse. Oplys ved basering på andres økonomiske eller tekniske formåen. Betingelser for rammeaftalens ikrafttrædelse: tildelte Leverandør(er) skal senest [21 dage] efter udløb af standstill perioden, dokumenterer: forsikringspolice erhvervs- og produktansvarsforsikring jf. rammeaftalen. 2) Sikkerhedsstillelse. 3) Serviceattest u/anmærkninger.
Leverandøren skal råde over personale inden for rammeaftalens ydelsesområde: SPL, SSA – herunder plejehjemsassistent, SSH herunder SHJ, plejer, sundhedsmedhjælper – social- og sundhedsassistent uden autorisation, Ufaglærte – andre vikarer med erfaring indenfor det social- og sundhedsfaglige område, men uden en af de ovenstående dokumenterede uddannelser og/eller autorisationer betragtes som ufaglærte. De præcise betingelser er fastlagt i udbudsmaterialet og tilbudsgiver bedes læse disse omhyggeligt i sammenhæng med dette afsnit. I henhold til lov om offentlige betalinger mv. (lovbekendtgørelse nr. 798 af 28.8.2007 med senere ændringer) skal alle fakturaer til offentlige myndigheder fremsendes elektronisk og gebyrfrit. Fakturaer og kreditnotaer skal fremsendes i OIOUBL-format og via Nemhandel-infrastrukturen OIORASP eller det til enhver tid fællesoffentlige format. Der henvises til udbudsmaterialet. Der stilles ikke krav til tilbudsgiverens juridiske form.
Del IV: Procedure
Delaftalerne under rammeaftalen tildeles til de(n) tilbudsgiver(e), der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Det mest fordelagtige tilbud identificeres ved tildelingskriteriet pris.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 45
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skalklageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dk