Fakta om udbudet
Udbyder
Greve Kommune
Vindere
Delaftale 1: Kontantshjælpsmodtagere
(20.06.2019)
Quick Care
Birk Centerpark 40
7400 Herning
Delaftale 2: Sygedagpengemodtagere
(20.06.2019)
AS 3
Hasselager Centervej 35
8260 Viby J
Udbud af beskæftigelsesfremmende aktiviteter
Greve Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Maria Kolby Rasmussen
Telefon: +45 43973931
E-mail: mra@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Udbud af beskæftigelsesfremmende aktiviteter
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på beskæftigelsesindsats til aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere, uddannelseshjælpsmodtagere, borgere i ressourceforløb samt sygedagpengemodtagere og borgere i afklaringsforløb i Greve kommune.
Delaftale 1: Kontantshjælpsmodtagere
2630 Greve
Udbud af beskæftigelsesfremmende aktiviteter for kontanthjælpsmodtagere, uddannelseshjælpsmodtagere, borgere i ressourceforløb. Målgruppen omfatter borgere, der typisk befinder sig længere væk fra arbejdsmarkedet og kan karakteriseres som værende ikke-jobklare. Borgerne
har behov for social, faglig og/eller sproglig udvikling med henblik på at opnå eller fastholde beskæftigelse
og/eller blive afklaret i forhold til arbejdsmarkedet.
Der indgår en option på forlængelse af rammeaftalen på 2 gange 12 måneder.
Delaftale 2: Sygedagpengemodtagere
2630 Greve
Udbud af beskæftigelsesfremmende aktiviteter for sygedagpengemodtagere og borgere i
jobafklaringsforløb. Målgruppen er borgere med komplekse sygedagpengeforløb samt borgere i
jobafklaringsforløb. Borgere i målgruppen har ofte helbredsmæssige problemstillinger som f.eks.
psykisk og fysiske problemstillinger, der hindrer dem i at være i arbejde.
Der indgår en option på forlængelse af rammeaftalen på 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiveren må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135.
Positiv egenkapital for seneste regnskabsår.
3 sammenlignelige referencer.
Ansøgere kan basere sig på andre på konsortier og enheders kapacitet, men Kontraktholder skal udføre centrale opgaver under rammeaftalen
Del IV: Procedure
Greve Kommune vil tildele kontrakter til de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Ordregiver vil anvende følgende underkriterier med den for hvert kriterium anførte vægt:
— Pris: 40%,
— Kvalitet: 60%.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk