Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
EU-Udbud af operationslamper, monitorophæng og undersøgelseslamper
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Susanne Jensen
Telefon: +45 98577809
E-mail: sujens@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Brian Albrechtsen
Telefon: +45 97648468
E-mail: Brian.albrechtsen@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Marianne Malek
Telefon: +45 21306789
E-mail: Marianne.malek@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
EU-Udbud af operationslamper, monitorophæng og undersøgelseslamper
Udbuddet vedrører Region Sjælland, Region Nordjylland, Region Hovedstaden og Region Midtjyllands (på option) indkøb af levering, montering og installation af operationslamper, monitorophæng og undersøgelseslamper.
EU-Udbud af operationslamper og monitorophæng
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.4). Nærmere oplysninger om delaftale 1, operationslamper og monitorophæng, fremgår af udbudsmaterialet.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Region Midtjylland er ikke forpligtet til at indgå kontrakt med den valgte Tilbudsgiver. Region Midtjylland skal senest den 31.7.2020 have besluttet, om de vil indgå kontrakt med den valgte Tilbudsgiver.
EU-Udbud af undersøgelseslamper
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.4). Nærmere oplysninger om delaftale 2, undersøgelseslamper, fremgår af udbudsmaterialet.
Kontrakten kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Region Midtjylland er ikke forpligtet til at indgå kontrakt med den valgte Tilbudsgiver. Region Midtjylland skal senest den 31.7.2020 have besluttet, om de vil indgå kontrakt med den valgte Tilbudsgiver.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-Udbud af operationslamper og monitorophæng
13093032
Vejlegårdsvej 59
Vallensbæk Strand
2665
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
EU-Udbud af undersøgelseslamper
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er besluttet at annullere udbuddet af delaftale 2, idet regionerne har konstateret, at kravspecifikationen i delaftale 2 indeholder mindstekrav, som er uhensigtsmæssigt formuleret i forhold til regionernes behov.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk