Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
EU-Udbud af forbrugsvarer til endoskopi - gynækologi
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
Telefon: +45 24943871
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-Udbud af forbrugsvarer til endoskopi - gynækologi
Indkøb af forbrugsvarer til endoskopi - gynækologi.
Delaftale 1 - Elektroder
Indkøb af elektroder til endoskopi.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 2 - Versapoint Twizzle Elektroder
Indkøb af Versapoint Twizzle elektroder til endoskopi.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 3 - Versascope Sheath
Indkøb af Versascope sheaths til endoskopi.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 4 - Indløbs- og udløbsslangesæt
Indkøb af indløbs- og udløbsslangesæt til endoskopi.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 5 - Generelle Fælles Krav
Fælleskrav som dækker alle 4 delaftaler.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - Elektroder
25139356
Havnegade 18 A
Hirtshals
9850
Danmark
NUTS-kode: DK05
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - Versapoint Twizzle Elektroder
19248615
Bregnerødvej 133
Birkerød
3460
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 - Versascope Sheath
19248615
Bregnerødvej 133
Birkerød
3460
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 - Indløbs- og udløbsslangesæt
28490704
Formervangen 5
Glostrup
2600
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5 - Generelle Fælles Krav
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192) eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk