Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226979&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Udbud på rammeaftale af sterilcontainere
(10.05.2019)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3
2200 Frederiksberg
Udbud på rammeaftale af sterilcontainere
(10.05.2019)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3
2000 Frederiksberg
Udbud på rammeaftale af sterilcontainere
(10.05.2019)
Sterilean ApS
Møllehaven 15
4040 Jyllinge
Udbud på rammeaftale af sterilcontainere
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Johanna Gretarsdottir
Telefon: +45 24230242
E-mail: Johanna.Gretarsdottir@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud på rammeaftale af sterilcontainere
Region Midtjylland udbyder sterilcontainere og tilhørende trådkurve. Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler:
1) Sterilcontainer, hvor låg og steriliseringsport/filtersystem ikke kræver adskillelse ved genbehandlingsproces;
2) Sterilcontainer, hvor låg og steriliseringsport/filtersystem kan adskilles ved genbehandlingsproces;
3) Trådkurve.
Region Midtjylland udbyder sterilcontainere og tilhørende trådkurve. Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler:
1) Sterilcontainer, hvor låg og steriliseringsport/filtersystem ikke kræver adskillelse ved genbehandlingsproces;
2) Sterilcontainer, hvor låg og steriliseringsport/filtersystem kan adskilles ved genbehandlingsproces;
3) Trådkurve.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbydes hvert 4. år.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 4,
- Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren,
- Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure,
- Skyldig i afgivelse af groft urigtige oplysninger, tilbageholdelse af sådanne oplysninger, ude af stand til at fremlægge de dokumenter, der anmodes om, og indhentede fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0