23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 019-041675
Offentliggjort
28.01.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Furesø Kommune

Vindere

Udbud af sundhedsvikarer

(14.05.2019)
PersonaleGruppen A/S
Vandtårnsvej 62B
2860 Søborg

Udbud af sundhedsvikarer


Furesø Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Furesø Kommune
29188327
Stiager 2
Værløse
3500
Danmark
Kontaktperson: Carsten Lehrmann
Telefon: +45 72354519
E-mail: cle@furesoe.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98753009.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.furesoe.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/98753009.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/98753009.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af sundhedsvikarer

II.1.2) Hoved-CPV-kode
98513300
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Furesø Kommune udbyder vikarydelser på sundhedsområdet. Formålet med udbuddet er at indgå rammeaftale med én Leverandør til at dækning af behovet for vikarydelser på sundhedsområdet.

Tryk her https://permalink.mercell.com/98753009.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

Furesø Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter sundhedsvikarer og sygeplejevikarer til følgende steder, når kommunens ressourcer ikke er tilstrækkelige:

— Hjemmeplejen i Farum,

— Hjemmeplejen i Værløse,

— Plejecenter Lillevang,

— Ryetbo Plejehjem,

— Plejecenter Svanepunktet,

— Rehabiliteringscenteret Svanepunktet,

— Plejecenter Solbjerghave.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/05/2019
Slut: 30/04/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Personlig formåen: Tilbudsgiver skal klart og entydigt angive, hvilken juridisk person der afgiver tilbud og dermed ansvarlig over for ordregiver, med angivelse af tilbudsgivers navn, adresse og cvr-nummer, samt hvilke underleverandører tilbudsgiver evt. vil gøre brug af, jf. bilag 2. Tilbudsgiver skal underskrive en tro- og loveerklæring om hvorvidt tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld på over 100 000 DKK til det offentlige, jf. bilag 3. Underskriver skal være en tegningsberettiget person hos tilbudsgiver.

Økonomisk formåen: Tilbudsgiver skal vedlægge kopi af senest revideret årsregnskab med revisors underskrift. Mindstekravet til regnskabet er at Tilbudsgiver skal have en bruttofortjeneste på min. 5 000 000 DKK og Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital. Tilbudsgiver skal vedlægge dokumentation for tilbudsgivers gældende erhvervsansvarsforsikring. Mindstekravet til erhvervsansvarsforsikringen er, at der er dækning for mindst 2 000 000 DKK.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 27/02/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillig angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/01/2019

Send til en kollega

0.047