Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Udbud af almen lægepraksis
Region Nordjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Camilla Hjerrild
Telefon: +45 51839080
E-mail: cahj@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud af almen lægepraksis
Udbud af almen lægepraksis i 9280 Storvorde i Region Nordjylland.
Udbud af drift af almen lægepraksis i Storvorde. Pr. 1.3.2019 vil klinikken blive drevet som et midlertidigt lægetilbud af Region Nordjylland. Der er tilknyttet 3 kapaciteter til klinikken. Tilbudsgiver skal påregne, at der skal gennemføres virksomhedsoverdragelse af medarbejdere. Kontrakten har en forventet opstart den 1.9.2019.
Det er vigtigt for Region Nordjylland at understrege, at løsninger med PLO på ydernummer efter overenskomsten fortsat vil blive foretrukket. Derfor forbeholder Region Nordjylland sig retten til at annullere, såfremt det viser sig, at ydernummeret, der knytter sig til udbuddet kan afhændes på anden vis.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af almen lægepraksis
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet aflyses, da ydernummeret er afhændet på anden vis, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 2.
Af udbudsbetingelsernes pkt. 2 fremgår blandt andet; "Det er vigtigt for Region Nordjylland at understrege, at løsninger med PLO på ydernummer efter overenskomsten fortsat vil blive foretrukket. Derfor forbeholder Region Nordjylland sig retten til at annullere, såfremt det viser sig, at ydernummeret, der knytter sig til udbuddet kan afhændes på anden vis."
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk