Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
Prisaftale på helbredstillæg til tandproteser
(10.05.2019)
Klinisk Tandtekniker Mads Laursen
Brinck Seidelinsgade 12 C
9800 Hjørring
Prisaftale på helbredstillæg til tandproteser
Hjørring Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189382
Springvandspladsen 5
Hjørring
9800
Danmark
Kontaktperson: Camilla Magdalene Vrist
Telefon: +45 72333227
E-mail: cmv@hjoerring.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98879678.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Prisaftale på helbredstillæg til tandproteser
Hjørring Kommune ønsker at indgå en ny prisaftale på tandproteser til borgere der efter lovgivningen er bevilget et helbredstillæg.
Formålet med prisaftalen er at fastlægge priser for tandproteser som beregningsgrundlag for bevillingen af støtte til det bedst egnede og billigste hjælpemiddel. Prisaftalen vil danne grundlaget for Hjørring Kommunes bevillinger af tilskud til tandproteser i henhold til pensionslovens § 14 a, stk. 4, samt gammelførtidspensionsloven § 18 stk. 4, som sikrer, at borgerne får muligheden for at indkøbe tandprotese til en pris, der ligger inden for den tildelte bevilling.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde jf. Udbudslovens § 135 stk. 1 - 3,
— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring,
— Som led i tilbudsafgivelse skal tilbudsgiver udfylde tilbudslisten,
— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver kan leve op til nedenstående krav:
Leverandøren skal fysisk have lokaliteter i Hjørring Kommune, hvor borgere kan få udført udformning og behandling af tandproteser.
Leverandøren skal kunne redegøre for, at klinikken eller lokalet, hvor behandlingen udføres, er let tilgængeligt og indrettet handicapvenligt (central placering, elevator i etageejendomme, mulighed for at
Komme rundt i kørestol o.l.)
Borgerne skal kunne foretage tidsbestille via e-mail og telefon samt at betjeningen skal varetages af dansktalende personale.
Leverandøren skal gøre opmærksom på, hvis dele af bestillingen falder udenfor kommunens tilskudsbevilling.
Uddannelseskrav: klinisk tandtekniker og/eller tandlæge (odontolog).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk