Fakta om udbudet
Udbyder
Rebild Kommune
JYFI - Høring - Udbud på levering af bleer
Rebild Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189463
9530
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
Telefon: +45 99887532
E-mail: jesc@rebild.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
Telefon: +45 99887532
E-mail: jesc@rebild.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
Ndr. Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
Telefon: +45 99887532
E-mail: jesc@rebild.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
Telefon: +45 99887532
E-mail: jesc@rebild.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Jeanne Schou
E-mail: jesc@rebild.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rebild.dk
Del II: Genstand
JYFI - Høring - Udbud på levering af bleer
5 kommuner i Jysk Fællesindkøb vil hermed invitere interesserede tilbudsgivere til at byde på en rammeaftale på levering af bleer til alle kommunernes enheder med respekt for at området falder ind under fritvalgsordningen i servicelovens § 112.
Ordregiver benytter i dette udbud et rammeaftalekoncept, som tager højde for et bredt sortiment, og som giver mulighed for at byde ind med specialprodukter uden at disse prismæssigt sammenlignes.
Ordregiver lægger det foreløbige materiale i offentlig høring i 3 uger (der tages højde for vinterferie), idet Ordregiver ønsker en tilkendegivelse fra markedets aktører, hvorvidt de vil være interesserede i at byde på rammeaftalen med den valgte udbuds- og evalueringsmodel.
Midtjylland
Rammeaftalen er gældende for alle forvaltninger, afdelinger og institutioner, der ejes af ordregiver, herunder også selvejende institutioner, i det omfang det er muligt i henhold til gældende driftsoverenskomst. Ordregiver forpligter sig i kontraktperioden til at købe de i udbuddet omfattede produkter hos den valgte tilbudsgiver på de i udbudsmaterialet nævnte vilkår. Det bemærkes dog, at der er frit hjælpemiddelvalg jfr. Servicelovens § 112, hvilket medfører, at borgere frit kan vælge anden leverandør, end den kommunen har indgået aftale med. Benyttes det frie valg, kan borgere få bevilget tilskud svarende til det beløb som kommunen ville kunne anskaffe det pågældende hjælpemiddel til i henhold til den kontrakt, som vil blive indgået på baggrund af dette udbud. Borgeren har herudover til enhver tid mulighed for at vælge et dyrere produkt, end det kommunen bevilger som værende bedst egnede og det billigste.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15.12.2015). Ordregiver har valgt, udover et almindeligt bredt sortiment, at tilføje et øvrigt obligatorisk sortiment, hvor tilbudsgiver skal byde ind med specialprodukter (som defineres som produkter, der ikke er budt ind med på nettolisten). Da specialprodukter ofte ikke kan sammenlignes, foretages der ikke en sammenligning på pris, men alene på funktionalitet.
Ordregiver ønsker en tilkendegivelse fra markedets aktører, hvorvidt de vil være interesserede i at byde på rammeaftalen med den valgte udbuds- og evalueringsmodel.
Ordregiver er særligt interesseret i markedets kommentarer til:
1) Afsnit 12, Tilbudsevaluering (udbudsbetingelser);
2) Hvor mange varelinjer er passende på fanebladet "Øvrigt sortiment", jf. tilbudslisten (bilag 3);
3) Måden at prissætte "Øvrigt sortiment" - gennemsnitsrabatsats udregnet efter nettopriserne på nettolisten, jf. tilbudslisten (bilag 3);
4) Opbygning af tilbudslisten for service (bilag 4);
4) Evt. øvrige bemærkninger til udbudsmaterialet.
Høringssvaret sendes via TenderKonnect senest 27.2.2019.
Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparter får ikke svar på eventuelle spørgsmål hverken under eller efter høringen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger