Fakta om udbudet
Udbyder
Køge Kommune
Opdateringer
Psykologisk behandling
Køge Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Benn Gade
Telefon: +45 56676945
E-mail: benn.gade@koege.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
Psykologisk behandling
Psykologisk behandling består af en eller flere samtaler, hvor barnet/den unge eller forælderen sammen med en psykolog undersøger barnets og familiens udfordringer (fx angst, depression, mobning, selvskade o.l.) og eventuelt baggrunden for det. Gennem samtalerne vil familien få større selvforståelse og flere perspektiver på familiens liv. Det giver barnet/den unge og forældrene en større evne til løse egne problemer på en tilfredsstillende måde.
Psykologisk behandling består af en eller flere samtaler, hvor barnet/den unge eller forælderen sammen med en psykolog undersøger barnets og familiens udfordringer (fx angst, depression, mobning, selvskade o.l.) og eventuelt baggrunden for det. Gennem samtalerne vil familien få større selvforståelse og flere perspektiver på familiens liv. Det giver barnet/den unge og forældrene en større evne til løse egne problemer på en tilfredsstillende måde.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Køge Kommune fastsætter ud fra hensynet til borgerens anvendelse af samt udbytte af den pågældende ydelse krav om at tilbudsgiver skal have faciliteter, hvor ydelsen leveres, i nærheden af borgeren. Minimumskravet fastsættes til; at transporttiden med offentlige transportmidler inkl. evt. gåtur fra Køge Station til tilbudsgivers behandlingsadresse maksimalt må være 30 min. (rejseplanen.dk bruges til kontrol).
Køge Kommune ønsker ikke at kontrahere med en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder
Tilbudsgiveren skal som en del af tilbuddet kort beskrive minimum 2 referencer, hvor tilbudsgiver indenfor de seneste 3 år har leveret ydelserne for en offentlig myndighed.
Tilbudsgiver eller medarbejderen, der leverer selve ydelsen skal være autoriseret psykolog.
Kriterierne for deltagelse er angivet i udbudsmaterialet i sin helhed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk