Fakta om udbudet
Udbyder
Køge Kommune
Vindere
Praktisk pædagogisk støtte og kontaktperson
(05.11.2019)
Det Socialfaglige Hus
4600 Køge
Praktisk pædagogisk støtte og kontaktperson
Køge Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Benn Gade
Telefon: +45 56676945
E-mail: benn.gade@koege.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
Praktisk pædagogisk støtte og kontaktperson
Praktisk Pædagogisk Støtte er et tilbud til familier, hvor der er bekymring for et eller flere børns trivsel. Der arbejdes med at skabe en god og tryg hverdag i familien, der tilgodeser børnenes trivsel og udvikling. Indsatsen tager udgangspunkt i de mål, familien har været med til at formulere sammen med familiens sagsbehandler, hvor der eksempelvis kan arbejdes med rutiner i hjemmet, håndtering af konflikter og følelser, fællesaktiviteter og inddragelse af børnene i forskellige gøremål. En kontaktperson bevilges til børn, unge og familier, som efter et kort rådgivende/behandlende forløb forventes at blive i stand til selv at håndtere deres udfordringer uden yderligere behov for støtte.
Praktisk Pædagogisk Støtte er et tilbud til familier, hvor der er bekymring for et eller flere børns trivsel. Der arbejdes med at skabe en god og tryg hverdag i familien, der tilgodeser børnenes trivsel og udvikling. Indsatsen tager udgangspunkt i de mål, familien har været med til at formulere sammen med familiens sagsbehandler, hvor der eksempelvis kan arbejdes med rutiner i hjemmet, håndtering af konflikter og følelser, fællesaktiviteter og inddragelse af børnene i forskellige gøremål. En kontaktperson bevilges til børn, unge og familier, som efter et kort rådgivende/behandlende forløb forventes at blive i stand til selv at håndtere deres udfordringer uden yderligere behov for støtte.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Køge Kommune ønsker ikke at kontrahere med en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100 000 DKK eller derover til offentlige myndigheder.
Tilbudsgiver skal have en vis størrelse for at kunne dække det forventede behov. Minimumskravet til tilbudsgivers årlige omsætning de seneste 2 år fastsættes derfor til 2 500 000 DKK svarende til det forventede årlige behov. Omsætningen for de seneste 2 år skal derfor oplyses i tilbuddet.
Tilbudsgiveren skal som en del af tilbuddet kort beskrive minimum 2 referencer, hvor tilbudsgiver indenfor de seneste 3 år har leveret ydelserne for en offentlig myndighed.
Kravene ifm. udbuddet fremgår i sin helhed af udbudsmaterialet som helhed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk