Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Indkøb af forbrugsvarer til sårpleje
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen
Telefon: +45 29391252
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Indkøb af forbrugsvarer til sårpleje
I forbindelse med tilrettelæggelse af udbud af forbrugsvarer til sårpleje i Region Syddanmark, sendes udarbejdet udkast til udbudsmateriale i en høring blandt potentielle leverandører. Formålet med høringen er at sikre, at udbudsmaterialet afspejler de løsninger, som de potentielle leverandører kan tilbyde, og at der dermed offentliggøres det bedst mulige udbudsmateriale, hvor den af Region Syddanmark nedsatte brugergruppe har haft mulighed for at forholde sig til alle ønsker og kommentarer fra de potentielle leverandører. Det fremgår af punkt VI.3) hvordan der afgives høringssvar.
Indkøb af forbrugsvarer til sårpleje
De af Region Syddanmark udarbejdede udkast til udbudsmateriale kan downloades under fanen »Dokumenter«i regionens E-sourcing system CTM: https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK
Dokumenterne findes på siden vedr. nærværende høring. I høringen ønsker Region Syddanmark at få potentielle leverandørers input til det udarbejdede materiale, så der rammes så bredt som muligt.
Deadline for høringssvar er den 11.3.2019 kl. 12:00.
Der gøres opmærksom på, at høringsmaterialet kun er et foreløbigt materiale. Region Syddanmark forbeholder sig ret til at ændre i det foreløbige udbudsmateriale forud for selve udbuddet, og er ikke forpligtet til at tage højde for de indkomne høringssvar. Bemærk i øvrigt, at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I høringssvaret bedes potentielle Leverandører være særligt opmærksom på Kontraktbilag 3, Tilbudslisten, hvor Regionen ønsker inputs omkring størrelser for at sikre en bred konkurrence på delaftalerne. Forbrugstal og vægtning af tildelingskriterier vil først blive oplyst, når det endelige udbud offentliggøres.
Høringssvar/kommentarer bedes laves i et excel ark eller word dokument med henvisning til bilag og pkt./pos.nr. og vedhæftes en mail til dorthe.jensen@rsyd.dk